تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819098290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، کمر رژیم صهیونیستی را شکست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو مجلس خبرگان رهبری: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، کمر رژیم صهیونیستی را شکست ساری – ایرنا – عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر گفت : حضور گسترده و باشکوه مردم ایران اسلامی و دیگر کشورهای جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، کمر رژیم غاصب صهیونیستی ، غده سرطانی در منطقه و جهان اسلام را شکست.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ˈ سیدصابر جباری ˈ در خطبه های نماز جمعه روز قدس بهشهر اظهار کرد : امروز برگزاری مراسم روز قدس عامل مهمی در حفظ آرمان های ملت فلسطین و شکست توطئه های استکبار در منطقه است تا افکار عمومی جهانیان از جنایات رژیم صهیونیستی بیشتر آگاه شوند.
وی بیان کرد: اگر چه امریکا و غرب میلیاردها دلار در اختیار این رژیم قرار داده و حمایت همه جانبه خود از این رژیم اعلام کرده اند، اما این رژیم از درون با مشکلات زیادی روبروست و روز به روز در انفعال قرار می گیرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود : امروز ملت های مسلمان بیدار شده و این حرکت های خودجوش و عظیم مسلمانان در حمایت از مردم غزه و فلسطین ماهیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را به جهانیان هرچه بیشتر آشکار کرد.
امام جمعه بهشهر همچنین با اشاره به فجایع رژیم صهیونیستی در نوار غزه، افزود: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس به واسطه اقدامات وحشیانه و ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی، در یکی از خونبارترین روزهای مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برگزار شد.
وی اتحاد و همدلی را رمز موفقیت مسلمانان دانست و گفت: روز قدس روز میراث جاودان امام راحل است و باید این روز زنده نگه داشته شود.
در پایان نماز جمعه بهشهر از 45 فعال برپایی مراسم های مذهبی در ماه مبارک رمضان توسط شورای فرهنگی عمومی شهرستان تقدیر شد .ک23
7331/608



03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن