تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ مديري حق ندارد مانع سرمايه گذاري شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۲۲ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: هيچ مديري حق ندارد مانع سرمايه گذاري شود استاندار کرمانشاه گفت: آنچه سياست قطعي ما در استان مي باشد و دولت محترم هم به آن توجه ويژه دارد حمايت از سرمايه گذاري با هدف ايجاد اشتغال جوانان و تحصيل کرده ها مي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي در مراسم کلنگ زني فاز دوم مجتمع توريستي تفريحي ستاره اورامان شهرستان روانسر طي سخناني با ابراز اميدواري در بهره گيري کامل از ليالي قدر و توفيق استفاده هر چه بيشتر از فرصت اين ايام گفت: اميدواريم بهره کافي را از شب هاي قدر داشته باشيم و به آنچه که مي گوييم، عمل کنيم.
وي در ادامه با اشاره به مشکلات استان به خصوص در زمينه بيکاري تصريح کرد: بارها گفته ام که اين مشکلات در شان کرمانشاه و فرهنگ مردم استان نيست و اين استان با موقعيت، فرهنگ، جوانان تحصيل کرده وتوانمندي هاي خاص خود بايد جايگاه ويژه اي در سطح کشور داشته باشد.
وي خاطرنشان ساخت: نه به عنوان يک مسئول در استان بلکه به عنوان يک ايراني باور و اعتقاد دارم که اين مشکلات متناسب با جايگاه رفيع استان نيست لذا اين موضوع مي طلبد که همه مسئولين و مديران بصورت شبانه روزي براي ارتقاء جايگاه استان تلاش و اهتمام داشته باشند.
استاندار کرمانشاه با تاکيد بر تسهيل در مسير سرمايه گذاران با هدف ايجاد شغل و رفع مشکل بيکاري ، بيان داشت: هيچ فرد و مديري در استان حق ندارد که مانع سرمايه گذاري شود و همه بايد با نگاه ملي به رشد و توسعه سرمايه گذاري در استان اهتمام ويژه داشته باشيم.
وي با بيان اينکه شخصاً کارهاي سرمايه گذاري را دنبال مي کنم و چنانچه سرمايه گذاري صحبتي در مورد برنامه هاي خود در خصوص سرمايه گذاري داشته باشد اين موضوع را با جديت مورد پيگيري قرار مي دهم گفت: آنچه سياست قطعي ما در استان مي باشد و دولت محترم هم به آن توجه ويژه دارد، حمايت از رمايه گذاري با هدف ايجاد اشتغال جوانان و تحصيل کرده ها مي باشد.
مهندس رضايي مهمترين اولويت هاي کاري در استان را حل مشکلات مربوط به بيکاري برشمرد.
استاندار کرمانشاه ابلاغ قانون و بخش نامه ها را به منظور تسهيل در رشد و توسعه کشور دانست و گفت: هر بخش نامه اي که ابلاغ مي شود براي تسهيل در سرمايه گذاري و رفع موانع است و مديران بايد اين بخش نامه ها را در جهت منافع مردم تفسير کنند و بکارگيرند.
استاندار کرمانشاه در پايان گفت: با سرمايه گذاري، اشتغالزايي افزايش و رونق اقتصادي براي مردم گسترش مي يابد بنابراين همه وظيفه داريم امر سرمايه گذاري در استان را هر چه بيشتر تسهيل کنيم و همواره به سرمايه گذاران گفته ام هر زماني که با استاندار کاري دارند نياز به گرفتن وقت قبلي نيست زيرا ما فرصتي براي از دست دادن در جهت کاهش مشکلات اقتصادي نداريم.
شايان ذکر است در اين مراسم ابراهيم رضايي بابادي استاندار کرمانشاه کلنگ احداث مرحله دوم اين مجتمع تفريحي، توريستي را به زمين زد.
ايزدي سرمايه گذار و مدير اين پروژه نيز در خصوص مرحله اول آن گفت: اين فاز در زميني به مساحت بيش از 45 هزار و 500 متر مربع احداث شده و هم اکنون 90 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.
وي خاطرنشان کرد: مجتمع تفريحي، توريستي ستاره اورامان روانسر از سالن اجتماعات، بوستان کودکان، اتاق بازي هاي رايانه اي و پارکينگ برخوردار است و 750 باب مغازه به همراه 950 غرفه نيز در آن داير خواهد بود.
ايزدي، اشتغال زايي اين طرح را حدود سه هزار نفر عنوان کرد و گفت: اميدواريم با احداث هرچه سريع تر آن بتوانيم گامي در راستاي کاهش مشکلات بيکاري برداشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن