تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819017732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله شبستری: نفت و مواهب طبیعی به تنهایی قادر به تامین مخارج کشور نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله شبستری: نفت و مواهب طبیعی به تنهایی قادر به تامین مخارج کشور نیست تبریز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : نفت و مواهب طبیعی دیگر به تنهایی قادر به تامین هزینه ها و مخارج کشور نمی باشند و مالیات به تامین هزینه ها کمک می کند.


آیت الله ˈ محسن مجتهد شبستری ˈ روز سه شنبه در دیدار کارگزاران مالیات استان به مناسبت هفته مالیات با وی ، اظهار کرد: پرداخت مالیات برای گردش امور مملکت لازم است و فرهنگ آن مانند پرداخت خمس و زکات در جامعه باید نهادینه شود .
وی با اشاره به توصیه های دین اسلام و حقوق متقابل مردم و مسوولان و فرازهایی از خطبه های امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر در نهج البلاغه در خصوص مالیات افزود : در دین اسلام برای اخذ مالیات عادلانه تاکید شده و در این خصوص به رعایت حقوق دو طرف یعنی مردم و حاکمیت اشاره شده طوری که تعادل در پرداخت مالیات رعایت شود و فشاری به طرفین وارد نشود .
امام جمعه تبریز گفت: تمهید و آماده سازی دفاع از امنیت مرزها،تامین امنیت داخلی ، برقراری عدالت توسط تشکیلات قضایی ، آموزش رایگان توسط آموزش و پرورش و برای سایر هزینه های جاری و عمرانی کشور از منابع مالیاتی و منابع طبیعی استفاده می شود که این موضوع اهمیت مالیات را نشان می دهد .
آیت الله شبستری افزود: مردم نیز با دیدن خدمات ،آبادانی و عمران حاصل از مالیات در شهرها و کشور با رغبت به پرداخت مالیات اقدام می کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به سایر عوامل توسعه ای کشور و اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت : اجرای اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف باید در عمل مشهود باشد و به طور مثال با افزایش تولید کشور به سمت خودکفایی به پیش برود و در کنار رونق اقتصادی ،امنیت و آرامش کشور همواره حفظ شود .
آیت الله مجتهد شبستری خاطر نشان کرد : در سایه رهبری امنیت ،آرامش و استقلال کشور محفوظ مانده و باید شکرگزار این نعمت ولایت و امنیت در کشور باشیم .
مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت : 965 میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی در استان در سال مالیاتی وصول شده است که 550 میلیارد تومان آن مالیات های مستقیم است .
ˈرسول رسولیˈ اظهار کرد: 415 میلیارد تومان هم مالیات ارزش افزوده است و 134 میلیارد تومان نیز در قالب عوارض به 59 شهرداری و بیش از یکهزار دهداری استان واریز شده است .
وی همچنین مالیات وصولی در سه ماهه اول امسال را 190 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : از این مبلغ 42 میلیارد تومان ارزش افزوده بوده است .
رسولی با اشاره به اجرای طرح جامع مالیاتی در استان گفت : از سال گذشته آذربایجان شرقی پایلوت کشوری این طرح است که در آن فرآیند استاندارد سازی انجام شده است .
وی اظهار کرد : بخشی از کارهای مالیاتی نیز مانند پرداخت مالیات خودرو به پیشخوان های دولت واگذار شده و پرداخت مالیات ارث و مالیات نقل و انتقال نیز به پیشخوان ها واگذار می شود .
7223/ 587/1495

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن