تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819027521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتابخانه مرکزي ساري 20 درصد پيشرفت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۳۷ق.ظ)
کتابخانه مرکزي ساري 20 درصد پيشرفت دارد سرپرست اداره کل کتابخانه هاي عمومي مازندران، پيشرفت کتابخانه مرکزي استان را 20 درصد بيان کرد و گفت: با اين روند اين ساختمان سه سال ديگر تکميل مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالحسين باقري در بازديد از پروژه کتابخانه مرکزي استان در شهرستان ساري، اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالي و عدم تخصيص اعتبارات کافي، با وجود گذشت سه سال از آغاز عمليات، تاکنون تنها 20 درصد پيشرفت را شاهد بوده ايم که با اين روند حداقل 3 سال تا پايان پروژه زمان باقي مانده است.
وي در خصوص مشخصات ساختمان کتابخانه مرکزي گفت: کتابخانه مرکزي مازندران در زميني به مساحت دو هزار متر مربع در پنج طبقه با زير بناي هفت هزار و 600 متر مربع ساخته خواهد شد.
باقري افزود: شهرستان ساري يکي از تنها مراکز استاني است که از وجود يک کتابخانه مرکزي بي بهره است و انتظار مي رود مسئولين استاني و کشوري براي تکميل اين پروژه مهم فرهنگي مساعدت هاي لازم را داشته باشند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن