تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819165905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان سمنان - ایرنا - مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان از برگزاری چهارمین دوره ارزیابی روابط عمومی دستگاههای اجرایی این استان خبر داد.


ˈایرج کارخاییˈ روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان سمنان با اشاره به برگزاری سه دوره ارزیابی روابط عمومی های این استان گفت: با توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی و با هدف ایجاد تحرک، انگیزه و فعالیت بیشتر و تعیین روابط عمومی های برتر، چهارمین دوره ارزیابی عملکرد و فعالیتهای حوزه روابط عمومی در دستگاههای اجرایی، فرمانداریها، شهرداریها و سازمانهای وابسته انجام می شود.
وی افزود: تاکنون در سه دوره، فعالیتها و اقدامات روابط عمومی ها بر اساس 23 شاخص اعلام شده مورد ارزیابی قرار گرفته و نفرات برتر مشخص و از آنها تجلیل شده است.
وی گفت: در این دوره نیز با همفکری و تعامل اعضای شورای هماهنگی و تعیین محورها و شاخص های فعالیتی روابط عمومی، ارزیابی انجام می شود و در این شاخص ها ارتباط رسانه و چگونگی بهره گیری روابط عمومی ها از ظرفیت مطبوعات، رسانه های گروهی و صدا و سیما برای اطلاع رسانی وانعکاس فعالیتها و اقدامات دستگاه مربوطه از جمله شاخص های مهم ارزیابی قلمداد می شود.
کارخایی با اشاره به رسالت و اهداف مهم روابط عمومی در انجام وظایف خود بر اطلاع رسانی مناسب از خدمات و اقدامات دستگاهها برای تنویر افکار عمومی تاکید کرد و گفت: با توجه به کم آبی و خشکسالی استان سمنان و لزوم مدیریت مصرف آب و برق، روابط عمومی دستگاههای اجرائی به موضوع فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی توجه ویژه ای نمایند و انجام کارهای تبلیغی، اطلاع رسانی و فرهنگی در این حوزه به ویژه آب و برق را بخشی از وظایف و رسالت خود بدانند.
وی با اشاره به اقدامات سازنده دولت تدبیر و امید در عرصه بهداشت و درمان و کم کردن هزینه های درمانی بر انتقال و انعکاس مطلوب دستاوردها، اهداف و تاثیری گذاری اجرای طرح سلامت در ساماندهی وضعیت درمانی مردم توسط رسانه ها و مطبوعات و با همکاری روابط عمومی ها تاکید کرد.
همکاری مناسب در برگزاری شایسته کنگره سه هزار شهید استان سمنان، معرفی توانمندیهای استان، همکاری با خبرنگاران و تعامل بیشتر با خرید نشریات محلی و کشوری از دیگر نکاتی بود که مدیر کل روابط عمومی استانداری بر آنها تاکید کرد.
ˈعلیرضا امینیانˈ مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای سمنان نیز با بیان اینکه مصرف برق در استان سمنان در روزهای اخیر از اوج مصرف برق سال گذشته هم عبور کرده گفت: با توجه به آمارهای موجود در سالهای اخیر با دو قله مصرف در استان روبرو هستیم و صرفه جویی در مصرف برق توسط دستگاههای اجرائی می تواند بسیار مفید و موثر باشد.ک/1
599

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن