تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: نباید اجازه داد وجهه جمهوری اسلامی مخدوش شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: نباید اجازه داد وجهه جمهوری اسلامی مخدوش شود تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و مفاسد اخلاقی رو به افزایش است، گفت: نباید اجازه داد وجهه جمهوری اسلامی مخدوش شود.


آیت الله محسن مجتهد شبستری روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان افزود: ضروری است نیروی انتظامی بیش از پیش با هنجارشکنان و بدحجابان برخورد کند تا شاهد مفاسد اخلاقی در جامعه نباشیم.
وی با بیان اینکه در فصل تابستان مساله بدحجابی افزایش می یابد، گفت: برای مقابله با بدحجابی در جامعه قانون وضع شده و باید با تذکر لسانی و در صورت لزوم با این موضوع طبق قانون برخورد کرد.
امام جمعه تبریز اظهار کرد: برای جلوگیری از مواد مخدر و مشروبات الکی و بدحجابی نیازمند صلابت و اقتدار توام با عطوفت هستیم.
وی با اشاره به اینکه در جنگ با دشمنان نظام حقوق و اخلاق اسلامی رعایت می شود، افزود: اسلام دیدن خشونت نیست و آزادی حد و مرزی دارد، در جایی که ارزش های دینی پایمال شود، اجازه آزادی داده نمی شود و باید تا پایان جان ایستادگی کرد.
آیت الله مجتهدشبستری گفت: نیروی انتظامی یکی از ارکان جمهوری اسلامی است و تبلور حکومت اسلامی در برقراری نظم و امنیت است.
وی با اشاره به وجود امنیت در داخل و مرزهای کشور ادامه داد: نفوذ کلام رهبری، ایمان و غیرت دینی مردم و در کنار آنها غیرت جان بر کف نیروهای مسلح همه و همه دست به دست هم داده تا امنیت و نظم و انضباط در کشور حاکم شود.
در این مراسم از زحمات سردار مسعود خرم نیا تجلیل و سردار محسن حسنخانی به عنوان فرمانده انتظامی استان معرفی شد.
6120/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن