تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819016708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حركت خودروسازي ايران در 8 سال گذشته موفق نبوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۳ (۹:۱۰ق.ظ)
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس تأكيد كرد: حركت خودروسازي ايران در 8 سال گذشته موفق نبوده است يك عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در خصوص قيمت‌گذاري خودرو از سوي شوراي رقابت با تأكيد بر اين كه قيمت‌گذاري به تنهايي كافي نيست، گفت: براي جلوگيري از سوء استفاده و تنظيم بازار بايد مجموعه‌اي از اقدامات توأم با هم انجام شود.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر مؤيد حسيني صدر افزود: نظارت بر نحوه توزيع، حذف واسطه‌گري، جلوگيري از دلال بازي، توليد با آهنگ ثابت و منظم و حمايت از توليد كننده از طريق تأمين مواد اوليه و منابع مالي از جمله اين اقدامات است كه از الزامات يك توليد پايدار با قيمت منصفانه محسوب مي‌شود.
وي با اشاره به اين كه خودروسازي ايران در 8 سال گذشته حركت موفقي نداشته، اظهار كرد: در اين مدت همان توليدات قبلي عرضه شده و هيچ خلاقيتي در اين زمينه ارائه نشده، ضمن اين كه از تحقيق و توسعه در خودروسازي نيز غفلت شده است.
حسيني صدر با بيان اين كه در 8 سال گذشته بازار خودرو انحصاري بوده و انگيزه رقابت در آن وجود نداشته، تصريح كرد: دولت به صورت دستوري خودروسازي را اداره و مديريت كرده، در صورتي كه بايد عرضه و تقاضا در اين بازار نقش داشته باشد.
وي با اعلام اين كه مشكلات جمع شده صنعت خودرو در سال‌هاي گذشته، در دو سال اخير خود را از طريق نا به ساماني در توليد و عرضه خودرو نشان داده، تصريح كرد: من با افزايش قيمت ها مخالف بوده و موافق كنترل قيمت‌ها هستم اما بايد بگويم در خصوص صنعت خودرو دچار ضعف مديريت هستيم.
نماينده مردم خوي در مجلس شوراي اسلامي در پايان با تأكيد بر اين كه در خصوص نظارت بر توزيع خودرو كوتاهي شده، زيرا در حال حاضر قيمت كارخانه با قيمت بازار اختلاف فاحشي دارد که حاشيه سود زيادي را ايجاد كرده، خاطرنشان كرد: انتظار مي‌رود مديريت صحيح در عرصه خودروسازي اعمال شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن