تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819105402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت اله زرندی روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت اله زرندی روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود کرمانشاه - ایرنا - آیین تشییع پیکر مرحوم آیت اله ˈمحمدحسین زرندیˈ نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه هفته جاری (8 خرداد) ساعت 10 صبح از محل مسجد آیت اله بروجردی تا مسجد جامع کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان، طلاب و روحانیون برگزار می شود.


رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: آیت اله زرندی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه پیشین کرمانشاه و نماینده فعلی مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری بود که شب گذشته بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان امام علی (ع) درگذشت.
ˈعلیرضا شهرستانیˈ افزود: بنابر وصیت ایشان، پیکر مرحوم آیت اله زرندی روز پنجشنبه پس از تشییع در حوزه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه به خاک سپرده خواهد شد.
آیت اله زرندی پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان قلب امام علی (ع) کرمانشاه سرانجام ساعت 8 دوشنبه شب در سن 82 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
ایشان از سال 63 با حکم امام خمینی (ره) بعنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب شد و تا اواخر سال 86 عهده دار این مسوولیت بود وی همچنین در دوره های اول، سوم و چهارم مجلس خبرگان رهبری نیز به نمایندگی از مردم استان کرمانشاه حضور داشتند.
712
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن