تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819146076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات مطلوب به زوار ایرانی و عراقی در دستورکار سازمان حج و زیارت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان اوحدی:
ارائه خدمات مطلوب به زوار ایرانی و عراقی در دستورکار سازمان حج و زیارت است
خرمشهر – خبرگزاری مهر: معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائران ایرانی و عراقی در دستورکار این سازمان قرار دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی پیش از ظهر امروز در آئین آغاز عملیات ساخت هتل در نقطه صفر مرزی (شلمچه)  ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان افزود: با ساخت این هتل زمینه ارائه خدمات بیشتر با زائران فراهم خواهد شد.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده کار ساخت این هتل در مدت دو سال به انجام اتمام می رسد.

اوحدی تصریح کرد: تمامی تلاش خود را در جهت اتخاذ تصمیمات و تمهیدات لازم به منظور سرعت بخشی به انجام ساخت این هتل را به کار می بریم.

وی از مرز شلمچه به عنوان یکی از کانونهای مهم و پر تردد زائران نام برد و یادآور شد: ارائه تسهیلات و امکانات لازم برای زائران یکی از الزامات به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و محلی عملیات اجرایی ساخت هتل سه ستاره در مرز شلمچه  واقع در 16 کیلومتری غرب خرمشهر آغاز شد، این هتل با سرمایه گذاری خارجی و با با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال و گنجایش یک هزار نفر زائر قرار است تا ظرف مدت دو سال ساخته شود.
 


۱۳۹۳/۳/۳ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن