تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819130091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جشنواره ملي بهره وري به عنوان طرح برتر معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ خرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۴۷ق.ظ)
گنجينه سپهر بانک صادرات ايران: در جشنواره ملي بهره وري به عنوان طرح برتر معرفي شد طرح گنجينه سپهر بانک صادرات ايران در پنجمين جشنواره ملي بهره وري لوح سپاس دريافت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در پنجمين جشنواره ملي بهره وري که با حضور مهندس نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت و مديران عالي بانک ها، بيمه ها، موسسات مالي و اعتباري، شرکت‌هاي توليدي و صنايع نمونه و جمعي از کارشناسان و صاحب نظران عرصه توليد کشور برگزار شد. بر اساس نظر و راي هيات داوران جشنواره، طرح گنجينه سپهر اين بانک به عنوان طرح برتر معرفي و لوح سپاس اين جشنواره به بانک صادرات ايران اهدا شد.
به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، طرح هاي گنجينه سپهر، مديريت دانش و سامانه تحليل و نظارت خوشه بندي مشتريان اين بانک مورد ارزيابي کارشناسان و هيأت داوران جشنواره قرار گرفت که در نهايت طرح گنجينه سپهر رتبه برتر را به خود اختصاص داد.
شايان ذکر است اين جشنواره با هدف معرفي خدمات و محصولات برتر شرکت ها و مؤسسات در عرصه توليد خدمات و کالا در سالن اجلاس سران برگزار گرديد.
گفتني است، سپرده گنجينه سپهر سپرده‌اي است که مشتريان با دريافت نرخ سود سپرده بلندمدت مي توانند بصورت فقره‌اي سپرده‌گذاري کرده و در صورت نياز از حساب خود به هر ميزان برداشت نمايند و اين سرمايه گذاري مي تواند بصورت يکجا و يا اقساطي براي مشتريان صورت پذيرد و مدت آن از ١ تا ٥ سال و مطابق با نرخ سود سپرده هاي متناظر در بانک در هر دوره تعيين و قابل تمديد مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن