تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819017316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير كشور: ناجا با «‌شبكه‌هاي ابتذال‌» برخورد كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزير كشور: ناجا با «‌شبكه‌هاي ابتذال‌» برخورد كند
وزير كشور با اعلام رويكرد گشت ارشاد در موضوع عفاف و حجاب گفت: نيروي انتظامي براي امنيت اجتماعي و مصونيت كل جامعه با موارد آسيب‌هاي اجتماعي برخورد مي‌كند.


وزير كشور با اعلام رويكرد گشت ارشاد در موضوع عفاف و حجاب گفت: نيروي انتظامي براي امنيت اجتماعي و مصونيت كل جامعه با موارد آسيب‌هاي اجتماعي برخورد مي‌كند.
دكترعبدالرحمان رحماني فضلي در حاشيه نشست شوراي اجتماعي كشور گفت: جلسه شوراي اجتماعي، براساس مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي با حضور 24 دستگاه اجرايي كه حول مسائل فرهنگي وظيفه دارند، برگزار شد.
وي با بيان اينكه موضوع نشست شوراي اجتماعي بحث عفاف و حجاب بود، گفت: گزارش‌هايي از طرف سازمان تبليغات اسلامي تصويب و به نيروي انتظامي ارائه شد و جمع‌بندي گزارشات دستگاه‌هاي ديگر نيز به وزارت كشور سپرده شد. همه دستگاه‌ها در اين جلسه اظهارنظر كردند. در اين زمينه به دنبال اين هستيم تا به ارزش‌هاي ديني، اخلاق عمومي جامعه، حفاظت و برقراري امنيت اجتماعي فعال‌تر عمل كنيم تا شاهد برخي از مظاهر نامناسب ارزشي و اخلاقي در جامعه نباشيم.
رحماني‌ فضلي با تأكيد بر اينكه برخي اقدامات قطعاً ضروري خواهد بود، گفت: نيروي انتظامي با هوشمندي، هدف‌دار و با هدف‌هاي ايجابي مناسب موفقيت‌هاي زيادي كسب كرده و قرار بر اين شده تا نيروي انتظامي با شبكه‌هاي ابتذال و گروه‌هاي سازماندهي‌شده برخورد كند.
وزير كشور با بيان اينكه همه نظرسنجي‌ها نشان مي‌دهد 95 درصد جامعه ايران به اخلاق، حفظ حرمت‌ها و كرامت دين اعتقاد دارند، گفت: بايد به گونه‌اي ساماندهي كنيم كه در جهت ارزش‌هاي ديني پيش برويم تا پايه‌هاي تمدن اسلامي را مبتني بر اخلاق و ارزش‌هاي ديني و اعتقادات راسخ ايجاد كنيم.
رحماني‌ فضلي درباره نقش مردم در موضوع عفاف و حجاب گفت: در جلسه دستگاه‌ها امر به معروف و نهي از منكر را مطرح كردند و در وزارت كشور اعلام كرديم اگر سازمان‌هاي مردم‌نهادي تأسيس شوند كه بتوانند به صورت ساماندهي‌شده و متشكل و با رعايت قوانين، اخلاق عمومي مبني بر ارزش‌هاي ديني، امر به معروف و نهي از منكر را به صورت نهادينه در جامعه گسترش دهند و نظارت كنند، ما نيز حمايت خواهيم كرد.
رحماني‌ فضلي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه آيا گشت ارشاد با همان رويكرد براي موضوع عفاف و حجاب در جامعه حضور خواهد داشت، گفت: يكي از وظايف نيروي انتظامي امنيت اجتماعي و مصونيت كل جامعه تعيين شده است و بايد با مواردي از آسيب‌هاي اجتماعي كه مي‌تواند براي جامعه ناامني و نگراني ايجاد كند، برخورد كند.
وي با بيان اينكه تأكيد نيروي انتظامي بر انجام فعاليت‌هاي ايجابي است، گفت: نيروي انتظامي مراكز مشاوره‌اي و مددكاري دارد. طبق آمار مطرح شد كه سه‌چهارم مواردي كه گشت ارشاد با آنان برخورد كرده، بدون تشكيل پرونده و با راهنمايي و ارشادات حل شده است. اين برخوردها براي ايجاد امنيت اجتماعي لازم است، اما بايد با مواردي كه تحت عنوان شبكه‌هاي ابتذال هستند، برخورد شود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 30 ارديبهشت 1393 - 21:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن