تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819036647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام وضعیت فوق‌العاده زیست‌محیطی در اکوادور


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اعلام وضعیت فوق‌العاده زیست‌محیطی در اکوادور
وضعیت فوق‌العاده به منظور جلوگیری از آلوده شدن منطقه با 1000 تن مواد شیمیایی خطرناک، روغن موتورآلوده‌کننده و محصولات شوینده‌ای که هنوز در این کشتی باقی هستند، اعلام شده است.
آفتاب: مقامات کشور اکوادور در پی واژگونی کشتی باری حامل مواد شیمیایی خطرناک در نزدیکی سواحل «سان کریستوبال» وضعیت فوق‌العاده اعلام کردند.

 کشتی باری «گالاپافیس 1» که هفته گذشته در نزدیکی سواحل «سان کریستوبال» از مجموعه جزایر «گالاپاگوس» در اکوادور واژگون شد، حامل مواد شیمیایی بسیار خطرناک است. وزارت محیط زیست اکوادور با اعلام این مطلب گفت که این کشتی در حال ترک سواحل «پورتو با کوریزو مورینو» در جزیره «کریستوبال» بود که به گل نشست و احتمال می‌رود که به طور کامل غرق شود.

به گزارش ایسنا به نقل از وال استریت ژورنال، وزارت محیط زیست اکوادور اعلام کرد تاکنون حدود 19 هزار بشکه گازوئیل بدون کوچکترین آسیب به این منطقه که جزو «میراث طبیعی یونسکو» محسوب می‌شود از کشتی فوق خارج شده است.

وضعیت فوق‌العاده به منظور جلوگیری از آلوده شدن منطقه با 1000 تن مواد شیمیایی خطرناک، روغن موتورآلوده‌کننده و محصولات شوینده‌ای که هنوز در این کشتی باقی هستند، اعلام شده است.

جزایر گالاپاگوس که در اقیانوس آرام و حدود 1000 کیلومتری غرب اکوادور واقع شده‌اند، دارای طبیعتی بکر و باارزش هستند.





تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن