تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819124943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المانیتور: مذاکرات ایران و عربستان در سطح پایین و به صورت غیررسمی آغاز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
المانیتور: مذاکرات ایران و عربستان در سطح پایین و به صورت غیررسمی آغاز شده است

المانیتور: مذاکرات ایران و عربستان در سطح پایین و به صورت غیررسمی آغاز شده است
پایگاه المانیتور به نقل از یک مقام سابق سعودی مدعی آغاز مذاکرات سطح پایین و غیررسمی تهران و ریاض برای حل بحران سوریه شده و نوشته است که این رایزنی‌ها می‌تواند راه را برای همکاری‌ها در سطوح بالاتر هموار کند.
به گزارش نامه نیوز، چند روز پس از آنکه «سعود الفصیل» وزیر خارجه عربستان رسما از همتای ایرانی خود برای سفر به ریاض دعوت کرد، پایگاه «المانیتور» به نقل از یک مقام سابق سعودی مدعی شده است که مذاکرات مستقیم ریاض و تهران در مورد بحران سوریه به صورت غیررسمی و در سطح پائین آغاز شده است.

به گفته این مقام سابق عربستانی، پیشرفت در مذاکرات کنونی می‌تواند راه را برای شکل‌گیری یک تعامل عمومی میان ایران و عربستان در مورد سوریه، هموار کند. با این وجود، وی تأکید کرده است که اختلافات عمیق میان تهران و ریاض در زمینه بحران سوریه، موجب شده تا چشم‌انداز این مذاکرات بسیار مبهم باشد.

به گزارش فارس، در سه سال گذشته و از آغاز بحران سوریه، تهران همواره بر لزوم ایفای نقش مردم این کشور در تعیین سرنوشت خود و پایان دخالت‌های خارجی تأکید کرده و در مقابل ریاض بر کناره‌گیری «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه پافشاری کرده است. عربستان در این مدت همچنین کمک‌های مالی و تسلیحاتی گسترده‌ای را به گروه‌های مخالف دولت در سوریه انجام داده است.




1393/2/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن