تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813345833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: منع تعویض لباس توسط بازیکنان ایران در جام جهانی صحت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کفاشیان: منع تعویض لباس توسط بازیکنان ایران در جام جهانی صحت ندارد
رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به برخی خبرهای منتشره مبنی براینکه این فدراسیون اجازه تعویض پیراهن به بازیکنان تیم ملی را بعد از دیدارها در جام جهانی 2014نداده است، تکذیب کرد و گفت که چنین مطلبی را بیان نکرده است.
آفتاب: به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر برخی رسانه های بین المللی خبرهایی منتشر کردند، مبنی براینکه رییس فدراسیون فوتبال از بازیکنان تیم ملی ایران خواسته است تا پیراهن های خود را بعد از مسابقه در جام جهانی با بازیکنان تیم های حریف تعویض نکنند زیرا این فدراسیون مشکل مالی برای تامین پیراهن دارد.

کفاشیان در واکنش به این خبر به ایرنا گفت : تیم ملی فوتبال ایران یک حامی (اسپانسر) خارجی برای تامین لباس دارد و مشکلی در این زمینه ندارد.

وی افزود: طبق قراردادی که با اسپانسر داریم شرکت آل اشپورت هر تعداد که پیراهن و لباس بخواهیم مجانی به ما می دهد.

کفاشیان با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی مشکل مالی هم ندارد و تمام هزینه های سفر و حضور در برزیل برعهده فیفا می باشد و دولت هم کمک مالی کرده است، گفت: توصیه من به بازیکنان این بود که اگر برای یک بازی دو دست لباس به شما دادند، آنها را تا پایان بازی نگهدارید و در پایان بازی هر کاری خواستید بکنید.

وی گفت: من به بازیکنان نگفته ام که در جام جهانی حق ندارند، پیراهن های خود را بعدازبازی بابازیکنان حریف عوض کنندویا به مردم هدیه بدهند، تصمیم با خودشان است و هرکاری خواستند بعد از مسابقه با لباس های شان می توانند انجام دهند.

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از روز 23 خردادماه آغاز می شود و تیم ایران در گروه F اولین بازی خود را روز 26 خردادماه مقابل نیجریه، 31خرداد مقابل آرژانتین و 4تیرماه مقابل بوسنی انجام خواهد داد.



تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن