تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819017246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه عاشقانه به رئیس جمهور تا مربی بنزین فروش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نامه عاشقانه به رئیس جمهور تا مربی بنزین فروش


نگاهی به اخبار برخی سایت ها وخبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳. صیدکوسه‌ای نادر توسط ژاپنی‌ها/ کفش قرن چهاردهم!/موتورسیکلت ۱۶۵میلیونی ازجنس استخوان/ حک کوچک‌ترین داستان مصورروی یک تارمو/رستوران شیشه ای کشف نامه عاشقانه مونیکا لوینسکی به بیل کلینتون پس از 18 سال

کشف نامه عاشقانه مونیکا لوینسکی به بیل کلینتون پس از 18 سال

نامه ای که مونیکا لیوینسکی برای عشقش بیل کیلینتون نوشته بود، پیدا شد.
متن نامه ای که لوینسکی 18 سال قبل به کلینتون نوشته بود بدین شرح است:
خوش تیپ عزیزم!
واقعا بایستی در مورد موقعیت و شرایطی که دارم باهات صحبت کنم. الان حدوداً پنج هفته هست که هیچ تماسی با هم نداشتیم.
تو شنبه پرواز داری و منم دوشنبه میرم مادرید و 14 جولای برمی‌گردم. بعدشم که چند روزی می‌رم لس آنجلس.
اگر قبل از اینکه تو بری باهات صحبت نکنم، دقیقاً وقتی من از لس آنجلس برگردم، می‌شه دو ماه که با هم حرف نزدیم.
تو رو خدا این کارو با من نکن بیل!
احساس می‌کنم دارم از دستت می‌دم.
می‌دونم که دست و بالت خیلی بستست و محدودیت داری اما می‌خوام باهات حرف بزنم شاید بتونیم یه راه چاره ای پیدا کنیم.
بیل! ازت خواهش می‌کنم بزار ببینمت.
پنجشنبه بعدازظهر خوبه؟
پنج شنبه بهت زنگ می‌زنم ببینم میتونی یا نه.
مونیکا
بیشتر...

 
مربی تیم‌ملی ایران بنزین‌ فروشی می کند

مربی تیم‌ملی ایران بنزین‌ فروشی می کند

محمد یوسف رییسی ﻣﺮﺑﯽ ﺗﯿﻢ نوجوانان ﮐﺮﯾﮑﺖ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ و ساکن شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان که تا با پیراهن تیم ملی بر روی صندلی‌های کنفدراسیون کریکت تکیه می‌زد اکنون در گوشه‌ای از خیابان اصلی نیکشهر با بطری‌های پر شده از بنزین منتظر مشتری است. ﻣﺤﻤﺪ ﯾﻮﺳﻒ ﺭﯾﯿﺴﯽ ﻋﻀﻮ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﻓﻨﯽ ﮐﺮﯾﮑﺖ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ که کاپیتانی تیم ملی کریکت بزرگسالان کشور را نیز در کارنامه افتخارات خود دارد می گوید: ﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﺗﯿﻢ‌ﻫﺎﯼ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻭ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۶، ﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ کریکت ﺯﯾﺮ ۱۷ ﺳﺎﻝ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺎل‌های ۲۰۰۸ ﻭ ۲۰۰۹ ، ﺍﺧﺬ ﻣﺪﺭﮎ ﺩﺍﻭﺭﯼ ﮐﺮﯾﮑﺖ ﺩﺭﺟﻪ یک ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۱۱ از ﮐﺸﻮﺭ ﺳریلانکا و کاپیتانی تیم ملی بزرگسالان کشور از جمله افتخاراتی است که برای من باعث عزت شد اما آب و نان نشد. وی افزود: ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ به عنوان ﮐﻤﮏ ﻣﺮﺑﯽ ﺍﺭﺩﻭﻫﺎﯼ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﮐﺮﯾﮑﺖ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۹۱، انتخاب به عنوان ﺳﺮ ﺩﺍﻭﺭ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎﻧﻮﺍﻥ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۷، ﮐﻤﮏ ﻣﺪﺭﺱ ﺩﻭﺭﻩ‌ﻫﺎﯼ ﻣﺮﺑﯿﮕﺮﯼ ﺁﺳﯿﺎ با حضور ﻣﺪﺭﺱ ﺑﯿﻦ‌ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺍﻗﺒﺎﻝ ﺳﮑﻨﺪﺭ ﺩﺭ ﺳﻪ ﺩﻭﺭﻩ ﻣﺘﻮﺍﻟﯽ، ﻣﺴئو لیت ﮐﻤﯿﺘﻪ ﮐﺮﯾﮑﺖ و ﻋﻀﻮیت در ﮐﻤﯿﺘﻪ ﻓﻨﯽ بازیکنان ﺯﯾﺮ ۱۹ ﺳﺎﻝ از جمله دستاورد هایی است که تا کنون کسب کرده‌ام  اما با وجوداین همه موفقیت در این رشته برای تامین مخارج خانواده ۸ نفره خود ناموفق بودم.
بیشتر...

صید کوسه‌ای نادر در جهان توسط ژاپنی‌ها

صید کوسه‌ای نادر در جهان توسط ژاپنی‌ها

در هفته گذشته کوسه‌ای نادر در جهان توسط ماهیگیران در آب‌های ژاپن گرفته شد که متاسفانه زنده نبود. از زمان کشف آن در سال 1976 تنها 50 نمونه از آن مشاهده شده است. مردم شهر «شیزوکا» در جنوب ژاپن بعد از گرفتن کوسه آن را کالبد‌ شکافی کردند چون تا به حال چنین کوسه‌ای مشاهده نکرده بودند؛ این کوسه به طول 4 متر، 680 پوند وزن دارد و دارای دهانی بزرگ با دندان‌هایی کوچک در عمق بین 300 تا 1100 متری آب‌ها زندگی می‌کند و در طول شب به سطح آب می‌آید تا غذایی پیدا کند؛ اندازه این گونه به 5 متر و نیم می‌رسد و برای انسان‌ها بی‌خطر است البته این کوسه در عمق 800 متر گرفته شده است.
صید کوسه‌ای نادر در جهان توسط ژاپنی‌ها

صید کوسه‌ای نادر در جهان توسط ژاپنی‌ها
به گفته محققان این نوع کوسه در 23 میلیون سال پیش زندگی می‌کرده است که هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مقدار غذای آن ندارند. این کوسه تاکنون در اقیانوس آرام، اقیانوس اطلس و اقیانوس هند مشاهده شده است و در این اواخر در ژاپن، فیلیپین و تایوان نیز مشاهده شده است.
بیشتر...

کفش قرن چهاردهم ثروتمندان اروپا!

کفش قرن چهاردهم!

بیشتر...

موتورسیکلت ۱۶۵ میلیونی از جنس استخوان

موتورسیکلت ۱۶۵ میلیونی از جنس استخوان

“رسه مور” هنرمند آمریکایی است که موتورسیکلت هایی ر ااز جنس استخوان حیوانات می سازد. او تمام قطعات این موتورسیکلت ها را از بدن یک حیوان خارج کرده است و با کنار هم قرار دادن آن ها توانسته است به مجسمه های جالب و در اندازه واقعی برسد که قیمتی برابر با ۵۵ هزار دلار، معادل با ۱۶۵ میلیون تومان دارند. درون این موتورسیکلت ها از استخوان گاو، جمجمه تمساح، بز، گرگ و بسیاری حیوان دیگر استفاده شده است. همه مجسمه ها در اندازه واقعی و از روی نمونه های موجود ساخته شده اند. این هنرمند به گونه ای هوشمندانه اسم این موتورها را که چرخشان از جنس استخوان گاو است “Cowasaki” گذاشته است. رسه می گوید بیش از یک سال از زمان خود را صرف جمع کردن استخوان ها از نقاط مختلف دنیا کرده است.
موتورسیکلت ۱۶۵ میلیونی از جنس استخوان

موتورسیکلت ۱۶۵ میلیونی از جنس استخوان
این هنرمند ۶۵ ساله به غیر از موتور سیکلت وسیله های جالب دیگری هم ساخته است که از میان آن ها می توان به بالگرد یا مجسمه شبیه ساز دایناسورها اشاره کرد. مور اعتقاد دارد هیچ چیز در زندگی او عادی نیست و همیشه به دنبال آن است تا راهی برای فرار از زندگی یکنواخت پیدا کند. او در اوایل دهه ۹۰ بود که برای اولین بار به صرافت درست کردن یک موتورسیکلت استخوانی افتاد و در طول این مدت نیز به هدفش رسیده است.
بیشتر...

 حک کوچک‌ترین داستان مصور جهان روی یک تار مو

 حک کوچک‌ترین داستان مصور جهان روی یک تار مو

 حک کوچک‌ترین داستان مصور جهان روی یک تار مو

کوچکترین داستان مصور (comic strip) جهان با استفاده از روش پرتو یونی متمرکز (FIB) بر روی یک تار مو حک شده است؛ این روش شامل استفاده از پرتوهای متمرکز یون برای تصویرسازی با لایه‌برداری نمونه است. این داستان مصور میکروسکوپی، روایت‌کننده یک روز از زندگی دختری به نام Juanita است که تنها 10 میکرون ارتفاع دارد.ماه قبل محققان IBM از کوچکترین جلد مجله جهان به ابعاد 14 * 11 میکرومتر رونمایی کردند؛ این جلد در مقیاس نانو با استفاده از روش اختصاصی چاپ نانو تولید شد که شامل حکاکی روی یک ورقه ریز پلیمری با استفاده از یک نوک سیلیکونی ریز است که تا دمای 1000 درجه سانتیگراد حرارت داده می‌شود. کوچکترین داستان مصور جهان ماه آینده در نشست EHSM‌ در آلمان به نمایش گذاشته خواهد شد.
بیشتر...

نخستین رستوران شیشه‌ای زیردریایی جهان

نخستین رستوران شیشه‌ای زیردریایی جهان

نخستین رستوران شیشه‌ای زیردریایی جهان

نخستین رستوران شیشه‌ای زیردریایی جهان، در هتل کنراد مالدیو و 5 متر زیر آب‌های اقیانوس هند قرار دارد.علی‌رغم واقع‌شدن در اعماق دریا، این رستوران به هیچ نوع وسیله‌ الکتریکی برای ایجاد روشنایی نیاز ندارد، چرا که نوری از میان شیشه‌ها به دورن این رستوران می‌تابد، کاملا آن را گرم و روشن کرده است. در این رستوران، درحالی‌که پشت میز غذا نشسته‌اید، می‌توانید انواع ما‌هی‌های کوچک و بزرگ و حتی کوسه‌ها را نیز از فاصله بسیار نزدیک مشاهده کنید.
بیشتر...

 رسم جالب و عجیب دانش آموزان ژاپنی در آخرین جلسه امتحانات!!

 رسم جالب و عجیب دانش آموزان ژاپنی در آخرین جلسه امتحانات!!

 رسم جالب و عجیب دانش آموزان ژاپنی در آخرین جلسه امتحانات!!

 رسم جالب و عجیب دانش آموزان ژاپنی در آخرین جلسه امتحانات!!

 رسم جالب و عجیب دانش آموزان ژاپنی در آخرین جلسه امتحانات!! البته ما هم قدیما همین کارو می کردیم و آخر سال کتاب ها و دفترهامونو جرواجر می کردیم.
بیشتر...






 


یک شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن