تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819036041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پسربچه خدابنده ای براثر حمله حیوان مهاجم جان خود را از دست داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پسربچه خدابنده ای براثر حمله حیوان مهاجم جان خود را از دست داد زنجان - خدابنده - ایرنا - مسوول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: پسر بچه پنج ساله در شهر زرین رود از توابع شهرستان خدابنده ، به احتمال زیاد بر اثر حمله حیوانی مهاجم جان خود را از دست داده است.


امجد باقری ، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: بر اساس اظهارات عوامل بیمارستانی ، آثار به جای مانده ناشی از گاز گرفتگی در نواحی گردن و سینه نشان می دهد که این پسر بچه از سوی حیوانی مهاجم مورد حمله قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: روز جمعه ، حوالی ساعت 20 الی 21 شب ، اعضای خانواده و شماری از اهالی شهر زرین رود ، از گم شدن این پسربچه خردسال مطلع شده و بلافاصله به عملیات جستجوی شبانه پرداخته و پس از نزدیک به دو ساعت تلاش بی وقفه در نهایت با جسم بی جان کودک در دل جنگل های شهر زرین رود مواجه می شوند.
باقری افزود: جستجو کنندگان، ساعت یک و 20 دقیقه بامداد روز شنبه ، جسم بی حرکت او را به امید زنده بودن به مرکز درمانی خدابنده منتقل می کنند که متاسفانه مرگ کودک از سوی پزشک تایید شده و امیدها به یاس تبدیل می شود.
مسوول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان ضمن ابراز همدری با خانواده پسر بچه فوت شدهٰ از خانواده ها بویژه ساکنین حاشیه شهرها و روستاها خواست از کودکان و سالخوردگان مراقبت بیشتری بکنند و اجازه ندهند که آنها به تنهایی و در تاریکی شب از محیط منزل خارج شوند.
باقری با بیان اینکه حمله حیوانات درنده به انسان در شهر زرین رود سابقه دارد ، افزود: از بین رفتن شکار حیوانات گوشتخوار و درنده ، هار بودن حیوان مهاجم، نزدیکی زیست گاه حیوانات وحشی به سکونت گاه های انسان و ریختن زباله های خانگی در اطراف شهرها و روستاها ، از عمده ترین دلایل نزدیک شدن حیوانات وحشی به محل زندگی انسان ها است.
597/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن