تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819102095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدو: اتلتيکو تيم فوق‌العاده‌اي است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رونالدو: اتلتيکو تيم فوق‌العاده‌اي است
کد خبر: ۳۹۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴ - 10 May 2014


ستاره پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد با تمجيد از عملکرد قرمزوسفيدپوشان شهر مادريد گفت براي او کمک به قهرمان شدن رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا مهمتر از ارتقاي رکورد گل‌هايش در اين تورنمنت است.


کريستيانو رونالدو و يارانش در رئال مادريد 13 روز ديگر در فينال ليگ قهرمانان اروپا براي رسيدن به روياي 12 ساله خود بايد به مصاف اتلتيکومادريدي بروند که در لاليگا فوق‌العاده کار کرده است و اکنون به عنوان صدرنشين جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها بيشترين شانس را براي کسب عنوان قهرماني دارد.


به نقل از تسنيم، کريستيانو رونالدو اما اميدوار است کهکشاني‌‌ها با شکست همشهري خود دسيما را کسب کرده و تعداد قهرماني‌هاي خود در ليگ قهرمانان اروپا را دو رقمي کنند. ستاره پرتغالي رئال مادريد در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا 16 گل زده است و حالا رکورددار ثبت بيشترين گل در يک فصل از اين رقابت‌ها محسوب مي‌شود. ارتقاي اين رکورد هدف ديگري است که رونالدو در فينال ليگ قهرمانان اروپا دنبال مي‌کند اما قهرماني رئال براي او در اولويت قرار دارد.


رونالدي 29 ساله گفت: ما جام حذفي اسپانيا را برده‌ايم؛ قهرماني در لاليگا سخت است اما هنوز غيرممکن نيست، ضمن اينکه در فينال ليگ قهرمانان هستيم. در ابتداي فصل اگر کسي مي‌گفت در پايان رقابت‌ها چنين فرصت‌هايي براي کسب جام داريم مشتاقانه از آن استقبال مي‌کرديم.


رونالدو افزود: در فينال ليگ قهرمانان بايد به مصاف تيمي بزرگ برويم. فينال‌ها هميشه 50-50 هستند اگرچه ما مي‌دانيم که حريف بزرگي پيش روي‌مان قرار خواهد گرفت. اميدوارم فينال براي ما شب بزرگي را رقم بزند و در نهايت اين ما باشيم که جام را بالاي سر مي‌بريم. اتلتيکو تيم فوق‌العاده‌اي‌ است. اين تيم اکنون صدرنشين جدول رده‌بندي لاليگاست و همين مسئله همه چيز را درباره آن مي‌گويد. حضور دو تيم اسپانيايي در فينال ليگ قهرمانان اتفاق زيبايي است، ضمن اينکه سويا هم در فينال ليگ اروپاست.


برترين بازيکن جهان در سال 2013 سپس به رکوردي که در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا برجاي گذاشته است اشاره داشت و تصريح کرد: رکورد خوبي است. من آن را شکستم و حالا به گذشته پيوسته است. اکنون چيزي که مي‌خواهم قهرماني در ليگ قهرمانان و گلزني در بازي فينال است اما اگر با گل‌هاي هم‌تيمي‌هايم نيز بازي را ببريم خوب است. مهمترين چيز اين است بازي را ببريم و قهرمان شويم.


رونالدو تا يک ماه ديگر بايد به عنوان کاپيتان تيم ملي پرتغال راهي برزيل شود و در جام جهاني 2014 شرکت کند. او معتقد است تيم‌هاي ملي برزيل و اسپانيا مدعيان اصلي فتح اين رقابت‌ها هستند، هرچند براي کشور او هم هيچ چيز غيرممکن نيست.


ستاره پيشين تيم فوتبال منچستريونايتد عنوان کرد: اسپانيا و برزيل تيم‌هايي هستند که بيشترين شانس را براي قهرماني دارند. پرتغال هم بايد بازي به بازي پيش برود. در فوتبال هيچ چيز غير ممکن نيست. من مي‌خواهم از حضورم در جام جهاني برزيل لذت ببرم. برزيل براي ما پرتغالي‌ها مانند يک کشور برادر است، چون مردم آن با ما همزبان هستند.


تيم ملي پرتغال در جام جهاني 2014 با تيم‌هاي ملي آلمان، غنا و آمريکا همگروه است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن