تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820734427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش دوگانه مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به خواسته مدرسه ای قصر قند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

واکنش دوگانه مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به خواسته مدرسه ای قصر قند زاهدان - ایرنا - اهالی 9 روستای بخش تلنگ از توابع شهرستان قصرقند با انتشار نامه ای در واکنش به اظهارات مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، ابراز داشتند: اگر نمی خواهید کاری برای ما انجام دهید، لااقل روحانیت و بزرگان ما را متهم به دروغگویی نکنید.


در بخشی از این نامه که خطاب به بخشداری تلنگ تنظیم شده و رونوشتی از آن برای استانداری سیستان و بلوچستان، فرمانداری قصرقند و خبرگزاری جمهوری اسلامی ارسال شد، آمده است: از شما مدرسه نمی خواهیم اما معتمدان، روحانیت و مسوولان محلی ما را متهم به دروغگویی و جوسازی نکنید که باید در آن دنیا پاسخگو باشید.
اهالی تلنگ با تقدیر از خبرگزاری جمهوری اسلامی به سبب آنچه که دعوت روستائیان را پاسخ گفته و گزارش های مستند از منطقه تهیه و منتشر کرده است، آورده اند: طی 13 سال گذشته فرزندان آنها در فضای باز و خرابه ها تحصیل می کرده اند اما حال که مشکلات آنها مطرح شده است مسوولان به جای پاسخگویی و رفع مشکل معتمدان و روحانیت منطقه را متهم به دروغگویی و جوسازی می کنند.
به گزارش ایرنا هفته گذشته پس از انتشار گزارش تصویری و خبری در ایرنا از روستای کوچو در شهرستان قصرقند که مدرسه آن از سوی آموزش و پرورش به اجاره داده شده و دانش آموزان مجبور به تحصیل در خرابه ها شده اند، علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در ابتدا موضوع را تکذیب و ایرنا را متهم به صحنه سازی کرد اما پس از انتشار نامه های آموزش و پرورش و فیش پرداخت اجاره بهای مدرسه در رسانه ها، نخعی با عقب نشینی از موضع قبلی خود اظهار داشت: اهالی تلنگ خبرنگار ایرنا را فریب داده اند و با صحنه سازی قصد داشته اند برای روستای خود امکانات جذب کنند.
در واکنش به اظهارات مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، اهالی تلنگ نامه اعتراض آمیز منتشر کردند.
عین نامه اهالی تلنگ که با امضا و مهر بخشدار، بخشداری، روسای شوراها و دهیاران 9 روستا و تنی چند از روحانیت و علمای مذهبی منطقه تایید شده است؛ به شرح ذیل است:

بخشداری محترم بخش تلنگ سلام علیکم
احتراما ضمن تشکر از پیگیریها و زحمات شما، به استحضار می رساند موضوع اجاره مدرسه راهنمایی دخترانه هدف به شرکت سرند گلوبال و تحصیل دانش آموزان در خرابه که نام دبستان شهید دهمرده روستای کوچو می باشد را ما مردم با دعوت از مسئولان و اصحاب رسانه خبرگزاری ایرنا که تشکر خالصانه از آنها داریم را به بخش تلنگ دعوت کردیم تا آنها را انعکاس دهند چرا که بیش از 13 سال میگذرد و دانش آموزان دبستان شهید دهمرده در خرابه و طویله درس می خوانند حالا که زحمت کشیده اند گروه گروه از مسوولان آموزش و پرورش قصرقند - دشتیاری و مرکز استان با صحنه سازی و آوردن یک کانکس بدون امکانات و برق در حضور حراست آموزش وپرورش قصرقند دانش اموزان را بزور وارد کانکس کرده و از آنها فیلم و عکس گرفته اند تا بگوید ما مردم دروغ می گوییم. بدانید ما مردم عادت به دروغ گفتن نداریم. از مسوولان آموزش و پرورش خواهشمندیم از شما مدرسه نمی خواهیم اما معتمد ما را، روحانیون ما را و مسوولان محلی ما را تهمت دروغ و اتهام جوسازی نزنید که درآن دنیا باید پاسخگو باشید.

فرمانداری محترم شهرستان قصرقند جهت استحضار و پیگیری حق فرزندان ما
استانداری محترم سیستان و بلوچستان جهت استحضار و دستور اقدام
خبرگزاری محترم جمهوری اسلامی در استان جهت استحضار و انعکاس درد دل های ما چون همه به ما پشت کرده اند، ظاهرا ما از مردمان نیستیم.
2729
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن