تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819123098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشییع پیکر شهیدی که 29سال جاوید الاثر بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تشییع پیکر شهیدی که 29سال جاوید الاثر بود شیراز - ایرنا- پیکر مطهر شهید حمیدرضا اولیایی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که در بیست و چهارم دی ماه 64در عملیات والفجر به فیض شهادت نائل امده و در واقع 29سال جاوید الاثر بوده امروز شنبه با حضور گسترده مردم شهیدپرور جهرم تشییع شد.


به گزارش ایرنا امروز همزمان با سالروز شهادت امام علی نقی (ع) پیکر شهید اولیایی که در عملیات اخیر تفحص در منطقه بندر فاو کشور عراق کشف شده بود با حضور خیل عظیم مردم شهیدپرور شهر دارالمومنین، مسوولان استانی و محلی تشییع و در جوار دوستان هم رزم خود در گلزار شهدای فردوس این شهرستان به خاک سپرده شد.
شب گذشته نیز مراسم وداع با این شهید تازه تفحص شده در راستای برگزاری یادواره شهدای محله سنان جهرم برگزار و از مقام این شهید گرانقدر و 35 شهید این محله در محل امام زاده ابراهیم (ع) جهرم تجلیل شد.
همچنین مراسم وداع با شهید اولیایی در روزهای اخیر توسط بسیج دانشجویی و دانش آموزی جهرم در دانشگاه ها و مدارس و بویژه در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد.
مجلس یادبود شهید حمیدرضا اولیایی عصر امروز نیز در مسجد قبله جهرم برگزار شد.
براساس این گزارش شهید والامقام اولیایی متولد سال 44 جهرم است که از لشکر 33 المهدی (عج) این شهرستان به جبهه اعزام شده بود و در روز 24 دی ماه 64 در جریان عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی بندر فاو عراق به شهادت رسیده ومدت 29سال جاوید الاثر بود.
شهید اولیایی، از نیروهای گردان تخریب لشکر المهدی (عج)، متولد روز نخست اردیبشهت ماه 44 است که پیکر مطهرش پس از 29 سال در اردیبهشت 93 به زادگاهش جهرم منتقل شد ودر جوار همرزمانش در گلزارشهدای فردوس به خاک سپرده شد .
نماز بر پیکر این شهید والامقام توسط حجت الاسلام دکتر دژکام، امام جمعه جهرم اقامه شد.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
7369/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن