تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819016509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات حادثه تروریستی به روایت پدر قربانی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
جزئیات حادثه تروریستی به روایت پدر قربانی
اشرار مسلح با حمله به یک خودروی عبوری در محورایرانشهر-خاش یک جوان تهرانی را به ضرب گلوله به قتل رساندند و دو سرنشین دیگر این خودرو را از جمله قهرمان شمشیر بازی ایران را گروگان گرفتند.
حبیب الله غفاری پدر جوان به قتل رسیده در این حادثه تروریستی خاش ضمن بیان برخی جزئیات این حادثه خواستار تلاش به منظور دستگیری ضاربان این اقدام فجیع شد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از مهر، اشرار مسلح با حمله به یک خودروی عبوری در محورایرانشهر-خاش یک جوان تهرانی را به ضرب گلوله به قتل رساندند و دو سرنشین دیگر این خودرو را از جمله قهرمان شمشیر بازی ایران را گروگان گرفتند.

حبیب الله غفاری پدر محمدعلی غفاری که در حادثه شامگاه چهارشنبه در محور ایرانشهر- خاش به دست اشرار مسلح به قتل رسید در گفتگو با مهر خواستار تلاش و دستگیری قاتلان فرزند خود شد.

وی شب گذشته هنگام انتقال جسد فرزندش به تهران گفت: فرزندم به همراه دو تن دیگر از دوستانش در حالی که از بندر چابهار عازم شهرستان زاهدان بودند توسط اشرار مسلح در فاصله 60 کیلومتری شهرستان خاش مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند و بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر، فرزندم در این حادثه تروریستی جان خود را از دست داد.

غفاری با بیان اینکه مسئولان سیستان و بلوچستان به ویژه نیروهای انتظامی در این راستا باید پاسخگو باشند و مسئولانه در قبال این حادثه برخورد کنند افزود: محمد علی تنها پسر خانواده است که پس از 29 سال به دلیل نبود امنیت در جاده‌های این استان چراغ منزل ما را با رفتنش بی‌فروغ کرد.
وی افزود: در این سفر دو تن دیگر از دوستانش با نام های حامد و مهدی نیز وی را همراهی می کردند که متاسفانه تا کنون اثری از آنها به دست نیامده است و احتمال داده می‌شود که توسط اشرار مسلح به گروگان گرفته شده باشند.
وی گفت: اشرار مسلح خودروی این سه جوان را که به قصد سیاحت به این استان سفر کرده بودند مورد اصابت گلوله قرار دادند و علاوه بر برخورد یک گلوله در پای پسرم اصابت یک گلوله دیگر در ناحیه سر چشمان وی را برای همیشه بر روی ما بست.
وی ابراز داشت: قبل از این سفر به دلیل اخباری که پیرامون ناامنی در زاهدان شنیده بودم رغبتی برای عزیمت فرزندم به این استان نداشتم اما اصرار محمد علی مانع از مخالفت من با این سفر شد.
وی با بیان اینکه تنها حاصل سفر من از سیستان و بلوچستان یک تابوت با آرزوهای خفته در آن است افزود: مسئولان امنیتی استان باید جواب مادر این جوان 29 ساله را بدهند.
غفاری با اشاره به اینکه غم از دست دادن تنها پسر خانوده تمامی آرزوها و امیدهای ما را بر باد داد خطاب به استاندار و سایر مسئولان امنیتی استان گفت: تا زمانی که قاتلان و مسببان این حادثه دستگیر نشده و به سزای اعمال ننگین خود نرسند ذره‌ای از آلام و دردهای من و همسرم در این غم سنگین کم نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه خودروی فرزندم از سمت راننده مورد اصابت بیش از پنج گلوله قرار گرفته است افزود: این حادثه علاوه بر داغدار کردن یک خانواده چشمان دو خانواده دیگر را نیز به دلیل بلاتکلیفی و بی‌خبری از سرنوشت فرزندانشان گریان ساخته است.
وی اظهار داشت: شواهد امر نشان می دهد در نخستین اقدام اشرار از خدا بی‌خبر خودرو را با رگبار گلوله از ناحیه در و لاستیک نشانه رفته که به همین علت فرزندم از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.
وی در حالی که دیگر ادامه مصاحبه برایش مقدور نبود افزود: به نظر می‌رسد که فرزندم را پس از به اسارت درآوردن با شلیک گلوله در سرش به قتل رسانده اند.
غفاری با تعجب به عنوان آخرین جمله و با گونه‌های خیس ابراز داشت: برایم غیر قابل تصور است که در هنگام غروب خورشید چگونه می توان راه را بر مردم بست، جوانی را کشت و انسان های بی دفاع را به گروگان برد و این همه حادثه و تیراندازی از چشم همه پنهان بماند و حتی یک نفر به داد فرزندم نرسد!
پیکر محمد علی غفاری متولد سال 1364 و دارای مدرک فوق دیپلم که در این حادثه تروریستی در محور ایرانشهر-خاش توسط اشرار مسلح به قتل رسید شب گذشته از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان برای خاکسپاری به تهران منتقل شد.





1393/2/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن