تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813327861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشتازی حزب گمنام انگلیسی در نظرخواهی های مربوط به انتخابات پارلمان اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیشتازی حزب گمنام انگلیسی در نظرخواهی های مربوط به انتخابات پارلمان اروپا لندن - ایرنا - یک حزب ملی گرا و کمتر شناخته شده انگلیسی با پیشتازی در نظرسنجی های مربوط به انتخابات پارلمان اروپا به دنبال خلق شگفتی در این انتخابات است.


به گزارش ایرنا، ˈحزب استقلال انگلیس (یوکیپ)ˈ تحت رهبری فردی به نام ˈنایجل فراژˈ طی روزهای اخیر کارزار انتخاباتی گسترده و پر سر و صدایی را برای انتخابات ماه آینده پارلمان اروپا آغاز کرده است.
محور اصلی کارزار انتخاباتی این حزب تاکید بر خروج فوری انگلیس از اتحادیه اروپا و همچنین مخالفت با حضور مهاجران خارجی و اقلیت های نژادی و مذهبی در این کشور است.
مردم انگلیس که بطور سنتی دل خوشی از سیاست درهای باز و ادغام بیشتر با کشورهای عضو اتحادیه اروپا ندارند، ظاهرا صدای اعتراض خود را در شعارهای این حزب تندرو یافته اند و قصد دارند در انتخابات آتی پارلمان اروپا به نامزدهای این حزب رای دهند تا صدای اعتراض آنان را به گوش مقامات اتحادیه اروپا برساند.
جدیدترین نظرسنجی انجام شده توسط موسسه افکارسنجی ˈکامرسˈ که برای شبکه تلویزیونی ˈآی تی ویˈ انگلیس انجام شده است، نشان می دهد که 38 درصد مردم در انتخابات پارلمان اروپا از حزب ˈیوکیپˈ حمایت خواهند کرد.
نتایج این نظرسنجی که روز چهارشنبه منتشر شد، حکایت از این دارد که حزب کارگر تحت رهبری اد میلیبند با 27 درصد محبوبیت در رده دوم است و دو حزب حاکم محافظه کار تحت رهبری دیوید کامرون نخست وزیر و لیبرال دموکرات تحت رهبری نیک کلگ معاون نخست وزیر در انتخابات پارلمان اروپا به ترتیب با 18 و 8 درصد در رده های سوم و چهارم قرار دارند.
نظرسنجی موسسه ˈکامرسˈ همچنین نشانگر این است که مجبوبیت حزب یوکیپ طی یک ماه اخیر هشت درصد افزایش یافته در حالی که محبوبیت احزاب اصلی محافظه کار و کارگر در همین مدت به ترتیب چهار و سه درصد کاهش یافته است.
ˈنایجل فراژˈ رهبر حزب استقلال انگلیس (یوکیپ) پیروزی این حزب را در انتخابات روز 22 ماه می (اول خرداد) به زلزله ای در فضای سیاسی انگلیس تشبیه کرده است.
حزب یوکیپ به رغم برخورداری از محبوبیت در انتخابات پارلمان اروپا و حتی انتخابات شوراهای محلی، تاکنون هیچ موفقیتی در انتخابات پارلمانی انگلیس به دست نیاورده و در حال حاضر هیچ نماینده ای در مجلس عوام این کشور ندارد.
رهبر یوکیپ معتقد است که پیروزی این حزب در انتخابات پارلمان اروپا، می تواند راه موفقیت این حزب را در انتخابات آتی پارلمان انگلیس نیز که در بهار سال آینده برگزار خواهد شد، هموار کند.
برخی مقامات احزاب اصلی انگلیس و بسیای از تشکل های مدنی، حزب یوکیپ را به دلیل مواضع افراطی در قبال مهاجران و توهین برخی از اعضای آن به اقلیت های نژادی و مذهبی، یک حزب نژادپرست می دانند.
نایجل فراژ این اتهامات را رد کرده و اعلام کرده است که اخیرا چند عضو حزب یوکیپ به دلیل اظهارات ضداسلامی و نژادپرستانه از حزب اخراج شده اند.
نتایج نظرسنجی اخیر نشان می دهد که حدود 32 درصد سوال شوندگان معتقدند ˈیوکیپˈ یک حزب نژادپرست است.
اروپام**345
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن