تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820876018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهميه المپيک ايران به 3 رسيد!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۴۶ب.ظ)
با انصرااف يکي از تکواندوکاران وزن چهارم سهميه المپيک ايران به 3 رسيد! دانيال صالحي مهر با انصراف يکي از تکواندوکاران وزن چهارم موفق به کسب سهميه المپيک نوجوانان نانجينگ شد.
نسخه چاپيارسال به دوستان
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از سايت فدراسيون تکواندو، رقابت‌هاي کسب سهميه المپيک نوجوانان فروردين‌ماه در چين تايپه برگزار شد و تکواندوکاران دختر و پسر به مدت 2 روز به رقابت پرداختند که در نهايت نفرات اول تا هشتم اوزان مختلف، موفق شدند جواز حضور در المپيک را کسب کنند.
در اين رقابت‌ها 6 تکواندوکار از کشورمان حضور داشتند، که مهسا جدي و محمد اصلاني دو تکواندوکاري بودند که جواز حضور در بازي‌هاي المپيک تابستاني را به خود اختصاص دادند.
در اين بين دانيال صالحي مهر هوگوپوش وزن چهارم المپيک که در رده هشتم اين وزن قرار گرفته بود از حضور در نانجينگ بازماند، اما با انصراف يکي از تکواندوکاران حاضر در اين وزن، توانست سهميه المپيک را کسب کند تا تعداد تکواندوکاران تيم ايران در اين رقابت‌ها 3 نفر شود.
محمدرضا زوار، سرمربي تيم تکواندوي نوجوانان در اين خصوص به سايت فدراسيون تکواندو گفت: در مسابقات کسب سهميه که در چين تايپه برگزار شد، صالحي مهر توانست نفر هشتم وزن 4 المپيک باشد، اما به دليل اينکه کشور ميزبان براي حضور در اين وزن اعلام آمادگي کرده بود، آخرين نفر وزن چهارم از کسب سهميه بازماند. اما طي اعلامي که به ما شده است يک تکواندوکار در اين وزن انصراف داده است و به همين دليل بازيکن ما بار ديگر بين نفرات اول تا هشتم قرار گرفت و بدين ترتيب سهميه المپيک را کسب کرد.
وي تصريح کرد: در بخش پسران اصلاني و صالحي مهر به عنوان نماينده ايران در المپيک حضور خواهند داشت و بايد از اين فرصت مجدد نهايت استفاده را ببريم.
رقابت‌هاي المپيک نوجوانان 26 تا 30 مردادماه به ميزباني نانجينگ چين برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن