تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813339730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محصول جدید بیت دیفندر، کلید محافظت از سازمانهای کوچک و متوسط


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: بیت دیفندر ، به تازگی نسخه جدید محصول ابری خود با نام "امنیت شرکتهای کوچک" را به بازار معرفی کرده است. این راهکار ساده علاوه بر بهبود امنیت باعث تسهیل مدیریت حوزه امنیت در سازمانهای کوچک و متوسط نیز می گردد.




محصول جدید بیت دیفندر، کلید محافظت از سازمانهای کوچک و متوسط


 


 

طبق آمارهای جهانی، بیش از ۸۰ درصد حملات سایبری به شرکت های کوچک که تعداد کاربران آنها کمتر از ۲۵۰ کاربر می باشند صورت می گیرد. طبیعی است که به دلیل فراوانی و همچنین اهمیت سازمانهای کوچک و متوسط، این حوزه همواره مورد بیشترین حملات سایبری و در نتیجه توجه شرکت های تولید کننده محصولات امنیتی باشند. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، کاتالین کوزی، مدیر استراتژی امنیت شرکت بیت دیفندر ، می گوید : "تهدید آنلاین برای سازمانهای کوچک و متوسط هرگز تا این اندازه شایع و پیچیده نبوده است"، وی در ادامه اشاره می کند که: "به جای اغراق در مورد مشکلات، واکنش ما ارائه یک راهکار ساده و موثر برای رخنه به پیچیده گیها می باشد، این راهکار با بیشترین بهره وری قابل اجرا خواهد بود و تقریبا هر کسی که درمحیط یک دفتر مشغول به کار است خواهد توانست این راهکار را راه اندازی و از آن استفاده کند."

بیت دیفندر، مبتکر موثرترین ضد بدافزارها و راهکارهای امنیت درجهان، به تازگی نسخه جدید محصول ابری خود با نام "امنیت شرکتهای کوچک" را به بازار معرفی کرده است. این راهکار ساده علاوه بر بهبود امنیت باعث تسهیل مدیریت حوزه امنیت در سازمانهای کوچک و متوسط نیز می گردد.

برای مقابله با خطرات روز افزون ناشی ازهک، جاسوسی، خرابکاری، حملات فیشینگ، ویروسها وسرقت اطلاعات، راهکار "امنیت شرکتهای کوچک" از فن آوری پیشرفته ای که مبتنی بر معماری ابری است استفاده می کند. راهکار جدید بیت دیفندر باعث کاهش هزینه های نگهداری، پشتیبانی و سخت افزاری سرور می گردد. علاوه بر این بدلیل عدم نیاز به صرف زمان برای راه اندازی و درگیری در پیچیدگی های حوزه باعث کاهش هزینه و مدیریت بهتر زمان می شود. همچنین با استفاده از این راهکار، آخرین فن آوری و نو آوریهای برترین شرکت محصولات امنیتی دنیا با ضریب اطمینان و حفاظت بالا در اختیار سازمان های کوچک و متوسط قرار می گیرد.

محصول "امنیتی شرکتهای کوچک" شرکت بیت دیفندر ، به شرکتها این امکان را می دهد تا بدون در اختیار داشتن بخش IT اختصاصی و کارکنان فنی، به نیازهای در حال تغییرکسب و کار به راحتی پاسخ دهند. با استفاده از امنیت ابری می توان از یک کنسول مجزا که به راحتی قابل مدیریت می باشد، کنترل همزمان تمامی کاربران و دفاتر را با ترکیبی از کاربران Windows و Mac برای سیستمهای رومیزی و سرورها انجام داد. نسخه دیگری از این محصول با "پیش فرض نصب داخلی" نیز موجود است که مناسب سازمان هایی است که ترجیح می دهند در محل خود میزبانی کنسول های امنیتی را انجام دهند.

شایان ذکر سا که تنها طی دو ماه اول سال ۲۰۱۴ ، فن آوری های امنیتی بیت دیفندر جوایزی مانند:
جایزه طلایی شرکت تحلیل و ارزیابی مستقل AV Comparatives برای حفاظت پویشگرایانه در برابر بد افزار ها، جایزه بهترین آنتی ویروس سال ۲۰۱۴ مجله PC Magazineو همچنین جایزه AV-Test برای بهترین محافظت و کارایی را به خود اختصاص داده است.


مرجع : روابط عمومی بیت دیفندر

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن