تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813356257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر طرح انتقال آب به اصفهان غیر کارشناسی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان صرامی به مهر خبر داد:
تغییر طرح انتقال آب به اصفهان غیر کارشناسی است
اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر طرح انتقال آب به اصفهان غیر کارشناسی است، گفت: وزیر نیرو باید در زمینه آب جناحی عمل نکرده و به افکار اصفهانی ها نیز اهمیت دهد و بر این مبنا در صورتی که طرح مورد نظر نمایندگان استان مجاور در زمینه انتقال آب بهشت آباد از طریق لوله توجیه کننده نباشد و برخلاف نظر نمایندگان اصفهان تصویب شود ، هفته آینده طرح استیضاح وزیر نیرو به مجلس ارائه می شود.



محسن صرامی فروشانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سئوال که "از دیدگاه شما مصوبات شورای عالی آب درباره تامین آب اصفهان تا چه میزان قدرت اجرایی شدن دارد"، اظهار داشت: حرف مردم اصفهان این است که تا زمانی که آب در مزارع، باغات و کف زاینده رود جاری نشود ما اعتمادی به صحبت ها و مصوبات نداریم.

وی افزود: ما نیز به عنوان نمایندگان اصفهان با مردم اصفهان هم عقیده هستیم که طرح های بلند مدت و کوتاه مدت زمانی اعتماد ما را جلب می کند که در زاینده رود و کانال های حاشیه ای آن آب جاری شود.

 نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنها طرح هایی را می پذیریم که کارشناسی شده و بدون سوء نیت باشد، تصریح کرد: برای انجام پروژه بهشت آباد مدت ها طرح های مطالعاتی صورت گرفته و کارهای مقدماتی آن انجام شده است بنابراین شایسته نیست که با صدور صورت جلسه ای غیرکارشناسی برای انتقال آب از طریق لوله، طرحی که مدت ها بر روی آن مطالعات کارشناسی انجام گرفته است نادیده گرفته شود. طرح انتقال آب بهشت آباد از طریق لوله غیرکارشناسی است

وی ادامه داد: اگر طرح توجیهی مورد نظر بتواند کارشناسان را توجیه کند به این معنا که این روش انتقال آب خللی برای تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت اصفهان ایجاد نمی کند، پذیرفتنی است اما نتیجه ماه ها کارشناسی اولیه درباره بهشت آباد خلاف این مطلب را نشان می دهد و  گویای این است که آب باید از طریق تونل به اصفهان منتقل شود.

صرامی بیان داشت: طرح مورد نظر موجب می شود که با کاهش دپی آب (توان ورودی آب به اصفهان) مواجه شویم و امکان انتقال آب به برخی شهرستان های اصفهان وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه وزیر نیرو باید به افکار اصفهانی ها نیز اهمیت دهد، گفت: اگر طرح های کارشناسی موردنظر توجیه کننده نباشد و برخلاف نظر نمایندگان اصفهان تصویب شود با توجه به موافقتی که از نمایندگان استان های دیگر نیز گرفته ایم و اینکه مقدمات استیضاح وزیر نیرو فراهم شده است هفته آینده این طرح به مجلس ارائه می شود.

اجازه نمی دهیم خرده نگری و غرض ورزی حق آبه اصفهانی ها را نابود کند

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مسئله آب حرف اول و آخر را تنها کارشناسان می توانند بزنند، بیان داشت: نمایندگان استان اصفهان با قدرت طرح های آبی منطقه را زیر نظر دارند و و اجازه نمی دهند سهمیه های کشاورزی، صنعت و شرب اصفهانی ها  با خرده نگری های برخی گروه ها و افراد مغرض تحت تاثیر قرار گیرد و پشتوانه عملی مردم اصفهان و اطلاع رسانی مراکز اطلاعاتی و امنیتی در این زمینه برای استیفای حقوق اصفهانی ها بسیار کمک کننده است.


۱۳۹۳/۱/۲۳ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن