تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم هرمزگان به دامن طبیعت پناه بردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم هرمزگان به دامن طبیعت پناه بردند بندرعباس - ایرنا - مردم هرمزگان در سیزدهمین روز از فصل بهار برای انس گرفتن با طبیعت از صبح روز چهارشنبه راهی مراکز تفریحی، بوستان ها و جاهای سرسبز و دیدنی استان شدند.


سیزده بدر امسال که حال و هوای فاطمی دارد، خانواده ها بصورت آرام و بدور از هرگونه تشریفات زائد با خودروهای شخصی و جمعی از خانه و کاشانه خود خارج شده تا در کنار سبزه ها و مناطق روستایی و کشاورزی بسر برند.
برخی از مردم هرمزگان از تعطیلات چند روزه دوم عید نوروز استفاده کرده و همچنان در سفر و نزد اقوام و فامیل خود هستند و برخی هم از شب گذشته شهرها ترک کرده اند تا یک شبانه روز در دامن طبیعت باشند.
خروجی شهرهای هرمزگان بویژه خروجی های بندرعباس به سمت حاجی آباد ، بندرلنگه ، میناب ، رودان مملو از خودروهایی است که عازم گذران روز سیزده فروردین در دامن طبیعت هستند.
حضور ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در داخل شهر، خروجی و حتی در مناطق روستایی چشمگیر است و برای نظم و امنیت در کنار مردم به خدمت رسانی مشغول هستند، همچنین ماموران هلال احمر، آرژانس ، کارکنان بیمارستانها این روز درحال خدمت رسانی هستند.
معاون عمرانی استاندار هرمزگان دراین زمینه اظهارداشت: فعالیت دائمی ستاد خدمات سفر می تواند در راستای برنامه ریزی و اجرای طرح های گردشگری، ساماندهی جاذبه ها، افزایش امکانات رفاهی برای توسعه صنعت گردشگری و بررسی و رفع نقاط ضعف استان در میزبانی از مسافرین باشد.
مهدی رضایی افزود: در روز طبیعت دستگاه های اجرایی و شهرداری بندرعباس خودروهای مورد نیاز جهت مقابله با حوادث احتمالی و جا به جایی مسافرین و مردم را در دستور کار خود قرار دهند.
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان هرمزگان گفت: با توجه به فصلی بودن اغلب رودخانه های استان و پیش بینی هواشناسی برای بارندگی شدید در روز طبیعت، مردم در این روز از اطراق در بستر و حریم رودخانه ها جدا خودداری کنند.
ارسلان بهاری اظهار داشت: اغلب رودخانه های موجود در استان رودخانه های فصلی هستند که معمولا آب از آنها به صورت سیلاب و ناگهانی عبور می کند که ممکن است افرادی را که در حریم رودخانه ها هستند، غافلگیر کند.
وی افزود: شهروندان و مسافران نوروزی به منظور پیشگیری از حوادث تلخ به هشدارهای مسوولان توجه کنند تا در روز طبیعت ( سیزده به در) شاهد وقوع حادثه و اتفاق ناگواری نباشیم.
وی با اشاره به بارندگی اخیر در هرمزگان، گفت: با وجود تلاش تمام ارگان ها و اطلاع رسانی جامع و هشدار به مهمانان مبنی بر اینکه خودرو خود را در این ایام به کنارساحل نبرند، اما شاهد بودیم که یک سهل انگاری در ساحل بندرعباس منجر به فوت یکی از هم وطنانمان شد.
587/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن