تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه گونه های گیاهی ومقابله با آتش سوزی مراتع فارس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه گونه های گیاهی ومقابله با آتش سوزی مراتع فارس شیراز-ایرنا- معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس گفت: اعتبار ویژه ای از محل درآمدهای نفت وگاز برای احیای گونه های گیاهی وحفظ منابع طبیعی استان فارس اختصاص یافته است.


به گزارش ایرنا،ساسان تاجگردون یکشنبه در مراسم بزرگداشت هفته منابع طبیعی دردانشگاه پیام نور شیراز با بیان اینکه اراده دولت حمایت ویژه از دو بخش مهم واساسی محیط زیست ومنابع طبیعی است افزود: به دلیل نقش بی بدیل این دو حوزه در توسعه کشور،توجه ویژه ای به آن شده است.
وی گفت: با درایت دولت تدبیر وامید و مدیریت ارشد استان در رابطه با این دو موضوع ، شرایط محیطی به گونه ای پیش می رود که با دقت نظر کامل علیرغم تمام محدویت های مالی اقدامات خوبی صورت گیرد.
این مقام مسوول به اقدامات صورت گرفته در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه نرم افزاری سیاست دولت حفظ محیط زیست ومنابع طبیعی به عنوان یکی از اصول اصلی نظام مورد توجه ویژه قرار گرفته و در حوزه سخت افزاری هم تلاشهای ویژه ای دراین بخش شده است که برغم محدودیت های ویژه مالی،اعتبارات خوبی در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست برای برای حفظ ونگهداشت عرصه های طبیعی اختصاص یافته است.
معاون استاندار فارس در خصوص لزوم حفظ وتوسعه گونه های گیاهی بخصوص گونه های بلوط دراستان فارس نیز اظهارداشت: جغرافیای فارس به دلیل رشد گونه های گیاهی شرایط خاص دارد ، چرا که قرار گرفتن در حوزه زاگرس دراستان فارس می طلبد که به شدت به این بخش توجه کنیم.
تاجگردون افزود: در باب حفاظت از محیط زیست اعتبار خاصی را از محل درآمدهای نفت وگاز که بالاترین اعتبار را دارد اختصاص یافته وهمچنین در بخش حفاظت ونگهداری از مراتع وجلوگیری از آتش سوزی هم علیرغم اینکه در سالهای گذشته روال عادی طی می گردد،اما امسال اعتبار بسیار مناسبی درنظرگرفته شده است.ک/2
7374/ 667
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن