تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع طبیعی آذربایجان شرقی 50 هکتار کمربند سبز در حاشیه دریاچه ارومیه ایجاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

منابع طبیعی آذربایجان شرقی 50 هکتار کمربند سبز در حاشیه دریاچه ارومیه ایجاد کرد تبریز - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از ایجاد 50 هکتار کمربند سبز در حاشیه دریاچه ارومیه توسط این اداره کل خبر داد.


سیروس داودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران این کمربند را شامل درختچه های بومی به طور عمده درختچه گز عنوان کرد و گفت: کمربند سبز نقش موثری در جلوگیری از انتقال نمک دریاچه و ایجاد بادهای نمکی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه جهت غالب بادهای حوضه دریاچه ارومیه به سمت آذربایجان شرقی است، بر ضرورت ایجاد کمربند سبز تاکید کرد.
داودی یادآوری کرد: طرح کمربند سبز در حاشیه دریاچه ارومیه طرحی ملی است که قرار است طی پنج سال در 11 هزار هکتار (220 کیلومتر به عرض 500 متر) ایجاد شود و نیازمند 360 میلیارد ریال اعتبار است.
وی با اعلام اینکه 80 درصد اعتبارات ملی اداره کل منابع طبیعی استان برای کنترل تبعات آسیب پذیر دریاچه ارومیه هزینه می شود، گفت: در بیشتر شهرستان های حاشیه دریاچه طرح های آبخیزداری اجرا می شود.
داودی طرح های آبخیزداری را از بهترین راهکارهای نجات این دریاچه عنوان کرد و افزود: آبخیزداری نقش موثری در تثبیت خاک و تعادل اکوسیستم منطقه دارد.
7232/587/245
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن