تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813426524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ترافیکی آستانه عید در خیابان امام (ره) ارومیه اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح ترافیکی آستانه عید در خیابان امام (ره) ارومیه اجرا می شود ارومیه - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: طرح ترافیکی آستانه عید در خیابان امام (ره) شهر ارومیه اجرا می شود.


سرهنگ علی سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ترافیکی ویژه از فردا پانزدهم اسفند تا روز پنجشنبه 29 اسفند ماه سال جاری در خیابانهای منتهی به خیابان امام (ره) ارومیه اعمال می شود.
وی اضافه کرد: محدوده این طرح ترافیکی خیابانهای منتظری، مطهری، مدنی، امینی، کاشانی و باکری هستند.
وی اظهار کرد: در این محدوده های مکانی و از ساعت 15 تا 20 روزهای پانزدهم تا بیست و نهم اسفند ماه تنها خودروهای حمل و نقل عمومی شامل تاکسی و اتوبوس حق تردد دارند و خودروهای شخصی نمی توانند وارد این محدوده شوند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در روز سه شنبه 27 اسفند ماه نیز این محدودیت ترافیکی بین ساعت های 8:30 صبح تا 8:30 شب به مدت 12 ساعت اعمال می شود.
سرهنگ سعیدی از رانندگان وسایل نقلیه خواست تا با رعایت این محدوده مکانی و زمانی، از حضور در خیابان امام (ره) خودداری کنند تا مشکل ترافیکی در مرکز شهر ایجاد نشود.
8137/581
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن