تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819121724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف جدید تروریست های تکفیری در لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هدف جدید تروریست های تکفیری در لبنان


در پی تهدیدهای گروه های تکفیری برای افزایش حملات تروریستی ، سفارت روسیه در بیروت پایتخت لبنان در تیررس و جزو اهداف گروه های تروریستی تکفیری قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روزنامه لبنانی « النهار» با اشاره به انفجارهای تروریستی اخیر و تهدیدهای گروه های تکفیری برای افزایش حملات تروریستی، نوشت که عناصر ناشناس مرتبط با این گروه ها سفارت روسیه در بیروت را رصد کرده اند.
النهار در شماره روز چهارشنبه خود به نقل از منابع امنیتی افزود: دو جوان بعد ازظهر دیروز (سه شنبه) از روی پشت بام یک ساختمان در منطقه «اونسکو» بیروت، ساختمان و تحرکات سفارت روسیه را رصد کرده اند
بنابر این گزارش، این دو جوان با خود دوربین و تجهیزات خاصی داشته اند و یک شاهد عینی گفته است که قبل از رسیدن گشتی نیروهای امنیتی لبنان جوان متواری شده اند.
النهار به جزییات بیشتری اشاره نکرده است.
«الکساندر زاسپکین» سفیر روسیه در لبنان دیروز سه شنبه در یک سخنرانی در بیروت از اوضاع خاورمیانه ابراز نگرانی و تاکید کرد که خاورمیانه در شرایط بحرانی قرار گرفته و به میدان درگیری های مختلف تبدیل شده است.
وی خاطرنشان کرد که روسیه خواستار حل این درگیری ها و منازعه ها از طریق گفت وگوهای ملی و بازسازی توافق ها در جهان عرب است.


چهار شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن