تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819156735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دومای روسیه: سناریوی اوکراین در کشور ما اجرا نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون دومای روسیه: سناریوی اوکراین در کشور ما اجرا نخواهد شد مسکو - ایرنا- ˈولادیمیر واسیلیوفˈ معاون دومای روسیه در نشست نمایندگان پارلمان این کشور گفت : اجرای سناریوی اوکراین در روسیه ناممکن است.


به گزارش ایرنا، واسیلیوف روز سه شنبه در نشست نمایندگان دوما ضمن ابراز نگرانی نسبت به گمانه زنی ها درباره تشابه رویدادهای اوکراین با تحولات سال های قبل روسیه خطاب به همکاران پارلمانی خود گفت: جهان با حادثه 11 سپتامبر خطر تروریسم را درک کرد و این حقیقت را دریافت که تروریسم ممکن است بعضی اوقات پشت نقاب آزادی ملت ها پنهان شود.
این مقام پارلمانی روس با اشاره به وقایعی که در اوکراین طی ماه های گذشته روی داد، اضافه کرد: گروه های مشخصی در اوکراین فضای وحشت، خشونت و قتل را ایجاد کردند و این وضعیت تا غصب قدرت پیش رفت. این یک نمونه هولناک برای خیلی ها است.
وی ادامه داد: این بسیار بد است که رییس جمهوری (یانوکوویچ) نتوانست به وظایف خود عمل کند. حال مردم از آنچه در اوکراین جریان دارد، در تعجب هستند و می پرسند آیا تکرار چنین چیزی در اینجا (روسیه) نیز ممکن است.
واسیلیوف با بیان اینکه وقوع چنین چیزی در روسیه غیرممکن است، اظهار داشت: ما رییس جمهور، جامعه و نیروهای سیاسی متفاوتی با اوکراین داریم و ما 75 حزب داریم که 11 حزب از بین آنها در انتخابات شرکت خواهند کرد و 50 درصد نمایندگان نیز توسط مردم ( به صورت منفرد) انتخاب خواهند شد.
وی اضافه کرد: ما پیش از این اقدامات زیادی را برای وحدت مردم در پارلمان انجام داده ایم. روسیه بهترین افراد را فارغ از دیدگاه های سیاسی شان با هم متحد خواهد کرد.
معاون دومای روسیه با بیان اینکه نمایندگان دوما اوضاع اوکراین را از نزدیک زیر نظر دارند، آرزو کرد همه نیروهای سیاسی مسوول در اوکراین رعایت حقوق بشر در این کشور را تضمین کنند و خود را با تعهدات بین المللی مطابقت دهند.
اروپام/518 **1485** 1064
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن