تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی تیبا 232 قبل از نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول شرکت سایپاخبرداد؛ رونمایی تیبا 232 قبل از نوروز خمین- ایرنا- مدیر هماهنگی و نظارت بر طرحهای گروه خودروسازی سایپا از رونمایی خودرو تیبا 232 قبل از عید نوروز خبر داد.


سیدمرتضی احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودرو با تولید انبوه در شهریور ماه سال آینده وارد بازار خودرو کشور خواهد شد.
وی گفت: همچنین خودروهای تیبا 2 قبل از سال جدید به مشتریان تحویل داده خواهد شد و اس آر 90 نیز به مشتریان تحویل داده شده است.
احمدی با اشاره به این که امسال تاکنون 300 هزار دستگاه تولید و وارد بازار شده است، برنامه این شرکت برای سال آینده را تولید 670 هزار دستگاه انواع خودرو اعلام کرد.
به گفته وی اکنون بیش از 700 نمایندگی مجاز خودرو ساپیا در سطح کشور فعالیت می کند.
مدیرهماهنگی و نظارت بر طرحهای گروه خودروسازی سایپا اضافه کرد: اکنون 44 هزار نفر بصورت مستقیم در بخش های مختلف این گروه مشغول به کار هستند.
وی از دولت خواست ضمن حمایت بیشتر از صنعت خودروسازی، با تدوین و اعمال قوانین خاص، بر بحث واردات خودرو نظارت بیشتر داشته باشد.
احمدی اضافه کرد: تمام محصولات گروه خودروسازی سایپا استانداردهای لازم را دارد و حدود 95 درصد از قطعات محصولات این گروه در داخل کشور تولید می شود.ک/3
8122/555 /537
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن