تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای بزرگترین و پیچیده ترین عملیات تعمیرات طی 30 سال گذشته در قم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم توکلی بینا خبر داد:
اجرای بزرگترین و پیچیده ترین عملیات تعمیرات طی 30 سال گذشته در قم
قم - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اجرای بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات تعمیرات شبکه در شرکت آب و فاضلاب طی 30 سال گذشته خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس عبدالحمید توکلی‌بینا با اعلام این خبر اظهار داشت: این عملیات به منظور آمادگی برای جابه‌جایی خط لوله 1200 میلی متر رینگ شرقی قم با توجه به احداث تقاطع غیر همسطح بعثت واقع در خیابان هنرستان انجام می‌شود. وی با بیان اینکه این عملیات در سه مرحله به انجام می‌رسد، خاطرنشان کرد: اتصال خط انتقال مخازن دوبرادران به رینگ شرقی نخستین مرحله این عملیات بود که در هفته نخست ماه جاری با موفقیت به انجام رسید. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم آماده‌سازی برای جمع‌آوری و جابه‌جایی خط لوله 1200 رینگ شرقی را مرحله دوم این عملیات ذکر کرد و ابراز داشت: این بخش از کار که پیچیدگی‌ها و مسائل فنی خاص خود را دارد از ساعت 6 صبح دیروز آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. وی با اشاره به اینکه تامین آب 6 زون شهری قم از این قسمت تامین می‌شود و مناطق زیادی از شهر را در بر می‌گیرد، یادآور شد: با مانور شبکه و تغییرات زون‌بندی که به خوبی طی اجرای این عملیات انجام شد و همچنین همکاری و مشارکت مردم شاهد هیچ‌گونه قطعی آب در شهر نبودیم و تنها با افت فشار آب در برخی از ساعات روز در برخی از مناطق مواجه شدیم.

توکلی‌بینا افزود: این مهم با کمک پایش شبکه از طریق مرکز تله‌ متری و کنترل از راه دور تاسیسات انجام شد تا شهروندان عزیز در طول اجرای این عملیات با مشکل جدی در خصوص تامین آب مواجه نشوند. وی در ادامه به لزوم جا به جایی هر چه سریعتر این خط لوله قبل از شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب در شهر اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به اقدامات انجام شده، شرکت آب و فاضلاب آمادگی لازم برای جا به جایی این خط لوله را دارد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تاکید کرد: به محض خاک‌برداری و زیرسازی لازم تقاطع غیر همسطح بعثت در خیابان هنرستان توسط شهرداری عملیات نصب و جایگزینی لوله جدید در عمق بستر زیرگذر اجرایی خواهد شد. وی در پایان از صبر، حوصله و همکاری شهروندان در اجرای پروژه تقدیر و تشکر کرد و خواستار ادامه این همکاری‌ها تا پایان عملیات نصب و جایگزینی لوله جدید شد.


۱۳۹۲/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن