تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813376410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدپور:ديگرچنين رفتارهايي ازمن سرنخواهدزد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محمدپور:ديگرچنين رفتارهايي ازمن سرنخواهدزد
وزنه‌بردار ملي‌پوش کشورمان بابت درگيري چند روز پيش با خواهرزاده رئيس فدراسيون اظهار ندامت و عذرخواهي کرد.

به نقل از سايت فدراسيون وزنه برداري، دارنده مدال برنز جهان که همراه با پدرش به فدراسيون وزنه‌برداري رفته بود با اظهار ندامت از اشتباهي که مرتکب شده است گفت: من 6 سال است که در اردوهاي تيم ملي حضور دارم و همواره سعي کرده‌ام با الگو گرفتن از بزرگترها، رفتاري متناسب با يک ورزشکار ملي داشته باشم اما اين‌بار يک شوخي ساده باعث شد اين‌چنين شرمنده مردم شوم. به جرات مي‌گويم اين چند روز اخير بدترين روزهاي زندگي‌ام بود. من واقعا به لحاظ روحي و رواني تحت فشار بودم و در اين چند شب حتي نتوانستم خواب راحت داشته باشم.

اين وزنه‌بردار 21 ساله اردبيلي که به شدت ناراحت بود خاطرنشان کرد: بخش زيادي از اين فشار رواني به خاطر ندامت از کاري است که انجام داده‌ام و بخش ديگرش هم به خاطر اتهامي است که به من زده شد. درگيري من با سعيد رضازاده از يک شوخي کوچک شروع شد اما فرداي آن روز برخي سايت‌ها نوشتند قهرمان جهان خواهرزاده رضازاده را با چاقو زده است. به خدا وقتي اين خبر به گوش پدرم رسيد از شدت ناراحتي تا مرز سکته کردن پيش رفت چون او بهتر از هر کس ديگري مي‌دانست پسرش هيچ‌گاه چاقو به دست نمي‌گيرد. من قبول دارم که رفتار من حتي در حد شوخي هم کار درستي نبود اما برخي‌ها با سوء استفاده از اين موضوع جوي را عليه من به راه انداختند که واقعا ناراحت کننده بود.

محمدپور در ادامه گفت: امروز هم اگر همراه با پدرم به فدراسيون رفتم فقط به خاطر اين است که بگويم از کرده خود پشيمان هستم و مي‌خواهم از جامعه ورزش و همه کساني که به خاطر شنيدن خبر اين اتفاق ذهن‌شان مکدر شد عذرخواهي کنم. از سعيد رضازاده که يکي از با اخلاق‌ترين وزنه‌برداران اردوي تيم نوجوانان است عذرخواهي مي‌کنم. همچنين از حسين توکلي هم عذر مي‌خواهم که به خاطر رفتار من مجبور شد پاسخگو باشد. يک عذرخواهي هم به حسين رضازاده بدهکارم که همواره از من و ساير ملي‌پوشان حمايت مي‌کند.

او ادامه داد: اين عذرخواهي‌ها به خاطر اين نيست که مورد بخشش قرار بگيرم. من به هر تصميمي که در موردم گرفته شود احترام مي‌گذارم چراکه باور دارم يک ورزشکار ملي‌پوش بايد براي جامعه الگو باشد. در مورد خودم هم بايد بگويم مطمئن باشيد از امروز به بعد ديگر از سعيد محمدپور چنين رفتارهايي سر نخواهد زد.

سعيد محمدپور دقايقي پيش با حضور در محل کمپ تيم‌هاي ملي با سعيد رضازاده روبوسي و در حضور ساير اردونشينان بابت درگيري پيش آمده، عذرخواهي کرد.

دوشنبه 1392/11/28 13:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن