تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طالبان پاکستان مسوولیت قتل 23 مرزبان این کشور را به عهده گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طالبان پاکستان مسوولیت قتل 23 مرزبان این کشور را به عهده گرفت اسلام آباد - ایرنا - منابع خبری پاکستان روز دوشنبه اعلام کردند: گروه غیرقانونی تحریک طالبان مسوولیت قتل 23 عضو سپاه مرزی پاکستان را که توسط شبه نظامیان این گروه ربوده شده بودند، به عهده گرفت.


به گزارش ایرنا، رسانه های پاکستانی نوشتند: 23 نفر از مرزبانان پاکستانی از جمله هفت مسوول دولتی، 24 خرداد 1389 (14 ژوئن 2010) توسط شبه نظامیان طالبان در بخش «شونگرایی» از توابع منطقه قبیله ای «مهمند» در نزدیکی مرز پاکستان و افغانستان ربوده شده بودند.
براساس این گزارش، «عمر خالد خراسانی» فرمانده طالبان پاکستان مستقر در منطقه قبیله ای مهمند در گفت وگو با خبرنگاران از نقطه نامعلومی گفت: قتل نیروهای ربوده شده سپاه مرزی پاکستان اقدام تلافی جویانه طالبان و به انتقام بابت قتل شبه نظامیان طالبان محبوس در بازداشتگاه های دولت پاکستان صورت گرفته است.
وی افزود: ما از دولت پاکستان می خواهیم به قتل نیروهای طالبان پایان دهد، زیرا دولت با این اقدام به پیشبرد روند گفت وگوهای صلح با گروه طالبان آسیب وارد می کند.
رسانه های پاکستانی روز دوشنبه نوشتند: به عهده گرفتن اقدامات تروریستی مانند حمله انتحاری در شهر کراچی که به کشته شدن 13 افسر پلیس پاکستان منجر شد و قتل 23 مرزبان کشور توسط طالبان، باعث ایجاد تردید در موفق بودن نتایج گفت وگوهای صلح میان دولت اسلام آباد و شبه نظامیان طالبان شد.
شبکه خبری «دنیا نیوز» پاکستان گزارش داد: اعضای کمیته چهار نفره صلح دولت که مسوولیت مذاکره با نمایندگان طالبان پاکستان را به عهده دارد؛ در واکنش به قتل 23 نفر از مرزبانان پاکستانی دیدار روز دوشنبه با کمیته صلح سه نفره طالبان را لغو کرد.
منابع خبری شب گذشته - یکشنبه - به نقل از یک منبع نزدیک به شورای سیاسی طالبان گزارش دادند: سرکرده های طالبان، اجرای آتش بس میان اعضای گروه خود و نظامیان پاکستان را به منظور پیشرفت در روند گفت وگو های صلح با دولت بررسی و احتمال اعلام آتش بس موقت از سوی این گروه در 24 ساعت آینده وجود دارد.
آساق ** 1095**1545
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن