تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819076083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت ، کارشناسانه از آسیب دیدگان برف غرب مازندران حمایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دولت ، کارشناسانه از آسیب دیدگان برف غرب مازندران حمایت می کند نوشهر- ایرنا - رییس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت : دولت با نگاهی جامع و کارشناسنانه از آسیب دیدگان ناشی از بارش برف سنگین و سرمای شدید اخیر درغرب مازندران حمایت خواهد کرد.


به گزارش ایرنا ، ˈسید عباس پورهاشمی ˈ عصر روز یکشنبه درحاشیه بازدید ازمناطق آسیب دیده شهرستان عباس آباد غرب مازندران درگفت وگو با خبرنگاران افزود :کارشناسان نهادهای ذیربط گزارش های مربوط به خسارت برف را به طور جامع تهیه کرده اند که در اختیار معاون رییس جمهوری قرارگرفته است .
وی اظهارداشت : پس از مشخص شدن دقیق خسارات و مصوبات لازم درهیات دولت به طورقطع برای جبران خسارت اقداماتی ازجمله پرداخت تسهیلات کم بهره و درازمدت بانکی و نیز کمک های بلاعوض به آسیب دیدگان صورت خواهد گرفت.
وی با ابراز نگرانی از خسارت سنگین برف به بخش زیرساخت های روستایی ، باغ های مرکبات ، گل و گیاه و نیز تاسیسات دام و طیوردراین مناطق اظهارداشت :با بازدیدهای صورت گرفته متاسفانه این بلای طبیعی حدود 40 تا 100 درصد به این بخش ها خسارت وارد کرده است.
رییس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ابراز امیدواری کرد که با تدابیراتخاذ شده ، شاهد حمایت های لازم صندوق بیمه محصولات کشاورزی برای جبران خسارات دراین مناطق باشیم.
ˈسیدامیرحسینی جو ˈ فرماندار عباس آباد نیز با ابراز نگرانی از لطمات وارده به بخش های مختلف بویژه کشاورزی، خواستار توجه جدی مسوولان نهادهای ذیربط برای جبران این خسارت شد.
طبق آمار منابع رسمی ، برف و سرمای اخیر بیش ازهشت هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف کشاورزی مازندران بویژه غرب این استان خسارت وارد کرد.ک/2
624/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن