تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير راه و شهرسازي در رهپيمايي 22 بهمن حضور مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
وزير راه و شهرسازي در رهپيمايي 22 بهمن حضور مي يابد
برپايي غرفه وزارت راه و شهرسازي در مسير راهپمايي ستاد وزارت راه و شهرسازي و سازمان‌‌ها و شركت‌هاي تابعه همچون سال‌هاي گذشته در مسير راهمپيايي 22 بهمن در خيابان آزادي نبش خيابان حبيب‌الهي غرفه اي برپا خواهد كرد.
به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي، عباس آخوندي فردا سه شنبه همراه با شهروندان ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن حضور مي يابد.

بنابر اين گزارش در غرفه وزارت راه وشهرسازي، علاوه بر حضور مسئولان و مديران اين وزارتخانه در خصوص معرفي سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه، ارائه عملكردها نيز صورت مي‌گيرد.

وزارت راه و شهرسازي امسال با شعار "شهروند مداري" در مسير راهپيمايي اقدام به برپايي غرفه مي كند.

در غرفه وزارت راه وشهرسازي بنرهايي با موضوع "تلاش راهداران، تامين آسايش و امنيت شهورندان، توسعه مسافرتهاي ريلي (سفرسبز) كاهش آلاينده‌هاي زيست محيطي، افزايش ظرفيت و ايمني پرواز؛ تسريع سفرها و آسايش مسافران، اتصال استانها به شبكه ريلي در راستاي توسعه متوازن كشور، توسعه زيرساختها حمل و نقل = توسعه همه جانبه كشور، مسكن اجتماعي بستر خانه‌دار شدن و احياي بافت فرسوده =ارتقاي استانداردهاي زندگي شهروندان نصب خواهد شد.

انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن