تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819071552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار عدالت و توسعه خدمات زیرساختی از رویکرد های نظام اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استقرار عدالت و توسعه خدمات زیرساختی از رویکرد های نظام اسلامی است زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: استقرار عدالت و توسعه خدمات زیر ساختی و رسیدگی به اقشار محروم جامعه از رویکردهای نظام جمهوری اسلامی است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان جمشید انصاری در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان خدابنده افزود: وفاداری و پایبندی مردم بعد از 35 سال به انقلاب اسلامی از رویکرد عدالت محوری و جهت گیری نظام جمهوری اسلامی است.
وی یادآورشد: تمامی دولت ها در کشورهای مختلف برنامه کاری خود را در خدمت به مردم دانسته و احداث مدارس ، خطوط ارتباطی راه و شهرسازی ، احداث زیر ساخت ها و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی را جزو وظایف ذاتی خود می دانند.
انصاری افزود: تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این است که بهره مندی از خدمات دولتی و امکانات کشور معطوف به گروه و افراد خاصی نباشد و بین تمام آحاد جامعه بخصوص جامعه روستایی توزیع گردد.
استاندار زنجان با اشاره به این موضوع که نرخ باسوادی قبل ازانقلاب زیر 40 درصد بود، گفت: نرخ با سوادی هم اکنون به 85 درصد رسیده و دولت خود را بهر نحو ممکن موظف به ارائه خدمات سواد آموزی و خدمات بهداشتی به روستائیان می داند .
انصاری با اشاره به اینکه نباید برای توسعه شهری صرفا منتظر اعتبارات دولتی بود، افزود: شهرداری ها باید از ظرفیت های سرمایه گذاران در راستای عمران شهری به نحو مطلوب استفاده کنند به طوریکه سرمایه گذاران نیز از ارزش افزوده اجرای پروژه ها منتفع گردند.
وی بابیان اینکه شهرستان خدابنده پتانسیل های قابل توجهی در بخش گردشگری و صنعت معدن دارد اظهار داشت: محور اساسی توسعه وسرمایه گذاری این شهرستان در بخش کشاورزی متمرکز شده که باید با پیگیری های صحیح و عزم و اراده جدی و کار کارشناسی در کوتاه مدت، زمینه مناسبی را جهت توسعه همه جانبه وارتقای شاخص های توسعه و جذب اعتبارغیر دولتی فراهم کرد.
در این مراسم از خدمات علی یوسفی تقدیر و باب ا... فتحی بعنوان سی امین فرماندار شهرستان خدابنده پس از پیروزی انقلاب اسلامی منصوب شد.
در سوابق اجرایی فرماندار جدید می توان به هفت سال خدمت در فرمانداری خدابنده و بخشداری افشار و نیز مدیرکل اداری و مالی استانداری زنجان اشاره کرد.
در سفر یکروزه استاندار زنجان به شهرستان خدابنده سالن چند منظوره مدیریت بحران این شهرستان با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال و با یکهزار و 260 مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید.
522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن