تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819090979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشتي گير همداني در مسابقات جام جهان پهلوان تختي طلايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان ربيعيان در گفتگو با مهر:
كشتي گير همداني در مسابقات جام جهان پهلوان تختي طلايي شد
همدان – خبرگزاري مهر: دبير هيئت كشتي استان همدان گفت: كشتي گير آزادكار همداني در مسابقات جام جهان پهلوان تختي به مقام نخست دست يافت.



قاسم ربيعيان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سی و چهارمین دوره رقابت‌هاي بين‌المللي کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی به ميزباني تهران برگزار شد كه در وزن 84 كيلوگرم ميثم مصطفي جوكار توانست به مقام اول دست يابد. دبير هيئت كشتي استان همدان افزود: اين دوره از مسابقات كشتي آزاد جام جهان پهلوان تختي با حضور کشتی گیرانی از 13 کشور دنیا در سالن شهداي هفتم تير تهران انجام شد. وي بيان داشت: مسابقات كشتي آزاد جام جهان پهلوان تختي به مدت دو روز 17 و 18 بهمن ماه به ميزباني تهران برگزار شد و كشتي گيران به رقابت با يكديگر پرداختند و نفرات برتر اين دوره از رقابت ها مشخص شدند. جمال ميرزايي در اردو كشتي آزاد جام جهان پهلوان تختي از ناحيه پا مصدوم شد دبير هيئت كشتي استان همدان با بيان اينكه از همدان نيز كشتي گيراني در اين مسابقات شركت كردند، اضافه كرد: در وزن 97 كيلوگرم جمال ميرزايي در اردو مسابقات شركت داشت كه هنگام تمرين با كشتي گير قزاقستان از ناحيه پا مصدوم شد و نتوانست در مسابقات حضور پيدا كند. ربيعيان عنوان داشت: در وزن 84 كيلوگرم نيز ميثم مصطفي جوكار از استان همدان حضور داشت و به رقابت با حرفيان خود پرداخت و در نهايت توانست با غلبه بر جلال زمان به مقام اول اين دوره از مسابقات كشتي آزاد جام جهان پهلوان تختي دست يابد. دبير هيئت كشتي استان همدان در ادامه گفت: قبل از برگزاري مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان جام جهان پهلوان تختی مسابقه تيم به تيم نوجوانان برگزار شد كه از همدان نيز يك تيم در اين رقابت ها حضور داشت. وي ابراز داشت: در مسابقه تيم به تيم نوجوانان نيز ميلاد عبدي در وزن 42 كيلوگرم، ميلاد جان جان در وزن 54 كيلوگرم و دانيال شريعتي نيا در وزن 74 كيلوگرم از همدان در اين رقابت ها شركت داشتند. ربيعيان گفت: تيم كشتي آزاد نوجوانان همدان به مربي گري جليل جگرگوشه در اين دوره از رقابت هاي کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی حاضر شد.


۱۳۹۲/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن