تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه مخترعان می توانند درفرابورس شرکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس اداره عملیات فرابورس: همه مخترعان می توانند درفرابورس شرکت کنند تهران-ایرنا- رییس اداره عملیات فرابورس گفت : همه مخترعان می توانند در فرابورس شرکت کنند و فرابورس ایران به عنوان یکی از بورس های کشور امکان حضور همه مخترعان و صاحبان حقوقی مالکین فکری را در بازار سرمایه فراهم می کند.


بهنام محسنی روز چهارشنبه درحاشیه ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود : در حال حاضر نقل و انتقالات انواع اوراق بهادار مبتنی بر دارایی فکری شامل انواع اوراق گواهی ثبت اختراع ، طرح صنعتی و علایم تجاری از طریق بازار سوم فرابورس ایران به چهار روش ارایه می شود.
وی خاطرنشان کرد: در روش اول که روشی مشارکتی است اوراق بهادار مبتنی بر دارایی های فکری در قالب سهام شرکت های سهامی خاص از طریق واگذاری در بازار فرابورس ارایه می شود.
محسنی افزود: در روش دوم عرضه مستقیم و بی واسطه اوراق بهادار مبتنی بر دارایی فکری است ، این روش مناسب اختراعاتی است که فرایند تجاری سازی و تولید انبوه را طی کرده اند و دارای این ویژگی هستند که می توان 100 درصد مالکیت آنها را واگذار کرد.
رییس اداره عملیات فرابورس ادامه داد: در حالت های سوم و چهارم واگذاری عرضه حق بهره برداری اوراق مبتنی بر دارایی فکری برای مدت زمان معین ارایه می شود.
به گفته وی دست اندرکاران بورس برای کمک به مخترعان و مبتکران ایرانی در تلاش هستند که به بهترین شکل اختراعات و ابداعات محققان در بازارسرمایه ارایه شود تا بتوان از طریق بازار بورس برای تجاری سازی و تولید انبوه محصولات سرمایه گذار پیدا شود ضمن این که مالکیت فکری ایده و محصول حفظ شود.
ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی از 14 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شده است .
در این جشنواره بیش از 200 اختراع از محققان کشورمان به نمایش گذاشته شده است .
این جشنواره فردا - پنج شنبه - خاتمه می یابد.
علمی(4)**2038**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن