تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819100488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جمع آوری آب باران 65 درصد مصرف خانگی را تامین می کند/ بررسی طرح در کمیسیون کشاورزی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی بنی هاشمی در گفتگو با مهر:
طرح جمع آوری آب باران 65 درصد مصرف خانگی را تامین می کند/ بررسی طرح در کمیسیون کشاورزی
مشهد – خبرگزاری مهر: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جمع آوری آب باران 65 درصد مصرف خانگی را در خراسان رضوی تامین می کند.



هاشم بنی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح جمع آوری آب هم اکنون در سه کمیسیون انرژی، عمران و صنایع و معادن به تصویب رسیده و در صورت اجرای این طرح 65 درصد مصرف خانگی در خراسان رضوی تامین می شود. وی ادامه داد: این طرح به مدیریت منابع آب کمک کرده و موجب صرفه جویی در مصرف می شود لذا بنده معتقدم طرح های این چنینی به بهبود وضعیت آب کمک می کند. به گفته وی طرح جمع آوری آب باران بعد از تصویب لایحه بودجه، در کمیسیون کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی رعایت الگوی مصرف آب را امری ضروری دانست و یادآور شد: این طرح به مقابله با پدیده خشکسالی نیز کمک کرده و اینکه برخی می گویند این طرح توجیه اقتصادی ندارد اشتباه است. بنی هاشمی بیان کرد: آب باران در این استان تبخیر و در سطح زمین جاری می شود بنابراین با اجرای این طرح می توان آب مورد نیاز را در بخش خانگی و کشاورزی مصرف کرد. نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر خراسان رضوی با بحران کم آبی دست و پنجه نرم می کند و در چنین شرایطی می توان با بهره گیری از آب باران به بخشی از این بحران پایان داد.          


۱۳۹۲/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن