تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819080783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات سراسری ال سالوادور به دور دوم کشیده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتخابات سراسری ال سالوادور به دور دوم کشیده شد مادرید- ایرنا- نتایج اعلام شده از سوی دیوان عالی انتخابات ال سالوادور در پی شمارش بیش از 60 درصد آرای مأخوذه در صندوقهای رأی انتخابات سراسری روز یکشنبه گذشته، حاکی از آن است که هیچ یک از نامزدها 50 درصد آرا را کسب نکرده و انتخابات به دور دوم کشیده شد.


به گزارش ایرنا، بر اساس آمارهای منتشره از سوی شبکه تلویزیونی ˈتله سورˈ آمریکای جنوبی، ˈسالوادور سانچزˈ نامزد حزب حاکم جبهه فارابوندی مارتی برای آزادی ملی تاکنون با 49 درصد از مجموع آرای شمارش شده، در صدر لیست دور نخست این انتخابات است.
پس از سانچز، ˈنورمن کیخانوˈ رقیب اصلی او از حزب اتحاد جمهوری خواه ملی گرا 9/38 درصد آرای شمارش شده فعلی را کسب کرد. در همین راستا ، ˈالیاس آنتونیو ساکاˈ از حزب ائتلاف ملی با 4/11 درصد، ˈرنه رودریگز اورتادوˈ از حزب توسعه گرا با 43/0 درصد و ˈاسکار لموسˈ از حزب برادری میهن پرست 25/0 آرای شمارش شده تاکنون را از آن خود کردند.
یکی از محورهای تبلیغات انتخاباتی، بدون شک، رسوایی فسادی است که دامنگیر نامزدهای ریاست جمهوری شده است. وخیمترین این رسوایی ها گریبانگیر ˈفرانسیسکو فلورسˈ رییس جمهوری سابق کشور شده است. اتهامات علیه فلورس حاکی از آنند که وی، 10 میلیون دلاری که دولت تایوان در سال 2010 میلادی به دولت ال سالوادور برای بازسازی خرابی های ناشی از زمین لرزه سال 2010 در این کشور اعطا کرد را به جیب خود برده است.
کیخانو نیز دست کمی از وی ندارد و رسوایی فساد نیز دامنگیر او نیز شده اس. موریسیو فونس رییس جمهوری ال سالوادور هفته گذشته، کیخانو را به طور مستقیم متهم کرد که از یک شرکت دولتی و صندوق های همکاری دولت ژاپن برای حفاری یک چاه در یکی از ملک هایش استفاده کرده است.
اروپام**1234**1504
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن