تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819109523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرق در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرق در یک نگاه تهران- ایرنا- «فروش نفت توسط ناجا پیشنهاد احمدی نژاد بود» و «پوراحمد: شاگرد کیمیایی هستم» موضوع هایی هستند که روزنامه شرق روز شنبه به آنها پرداخت.


روزنامه شرق تیتر یک را به سخنان سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر فروش نفت توسط ناجا پیشنهاد احمدی نژاد بود، اختصاص داد.
احمدی مقدم در حاشیه اولین همایش علمی پلیس با اشاره به این که ناجا به پیشنهاد رییس دولت پیشین اقدام به فروش نفت کرده است گفت که این پیشنهاد برای جبران کسری بودجه 11درصدی ناجا بوده است.
ماجرا از این قرار بوده که محمود احمدی نژاد، رییس دولت پیشین در ازای 11 درصد کسری بودجه ناجا، پیشنهاد داده که این ارگان، محموله نفتی بفروشد و پولش را بردارد.
روزنامه شرق در خبری دیگر به پوراحمد: شاگرد کیمیایی هستم پرداخت.
کیومرث پوراحمد در مراسم پاسداشت روز «سلام سینما» گفت: من خودم را شاگرد استاد مسعود کیمیایی می دانم و این افتخاری برای یک شاگرد است که در چنین مراسمی در کنار استادش حضور دارد.
این روزنامه در تیتری دیگر اگر غرور غالب شود مردم به ما رای نخواهند داد را بازتاب داد. علی عبدالعلی زاده مشاور وزیر کشور در امور توسعه مناطق در پاسخ به سوال منشا امیدواری کنونی چیست، گفت: مردم می توانند اصلاح طلبان را انتخاب نکنند، اینکه مردم نگاه اصلاح طلبی را انتخاب می کنند می تواند پایگاه امیدواری اصلاح طلبان را تقویت کند، ولی همین مردم در سال 84 به نگاه اصلاح طلبی رای ندادند.
البته این به معنای عدم پذیرش نگاه اصلاح طلبانه نبود. این رفتار نادرست ما بود که بادست کم گرفتن رقیب و حضور مغرورانه در انتخابات شکست خوردیم.
بنابراین منشا امیدواری مردم، تفکری است که ما داریم. اگر غرور بر ما غالب شود و اگر دنبال منافع مادی باشیم، مردم تشخیص داده و به ما رای نخواهند داد.
8 هزارمیلیاردتومان پول دولت در حساب یک نفر تیتر دیگری که در روزنامه شرق بررسی شد. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری یک ماه پس از دستور رییس جمهوری برای پیگیری وضعیت ویژه خواران، در سفر به قم گفت: گزارشی از ویژه خواری برای رییس جمهوری تهیه و ارسال شده است. ما در این دوره اصرار داریم که برای سلامت دستگاه های اداری، یک نظارت در درون قوه مجریه طراحی کنیم تا پیشگیری انجام شود.
این روزنامه در خبری حمله موش های گوشتخوار به گورستان روستای نجف آباد را برجسته کرد. علی اصغر سیدآبادی مسوول کمیته بحران شهرستان فیروزه در خراسان رضوی از حمله موش های گوشتخوار به قبرستان روستای نجف آباد خبر داد.
**2059**9131
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن