تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویانیان: با استقلالی‌ها برادر هستیم/ فتح‌الله‌زاده عاقل است من یک کم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رویانیان: با استقلالی‌ها برادر هستیم/ فتح‌الله‌زاده عاقل است من یک کم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما و استقلالی‌ها برادر هستیم و کری‌خوانی‌ها و درگیری‌ها خدشه‌ای در برادریمان وارد نمی‌کند.
آفتاب: محمد رویانیان که به همراه فتح‌الله‌زاده در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که این اتفاق افتاد پرسپولیسی ‌ها و استقلالی‌ها با هم برادر هستند، در یک خانه هم پرسپولیسی وجود دارد و هم استقلالی ، اما در کنار هم زندگی می‌کنند. من و فتح‌الله‌زاده برادر هستیم.


وی افزود: میان برادرها حرف‌ها و درگیری‌های صورت می‌گیرد و بعضا با هم دعوا هم می‌کنند و زود آشتی می‌کنند چون برادر هستند. چون اصل برادری را میان خودشان حفظ می‌کنند ما و استقلال هر دو از یک خانه هستیم.


رویانیان ادامه داد: این نقشه که در تمرینات تیم‌های یکدیگر حاضر شویم را خودمان با هم کشیدیم و هیچ کسی هم به ما نگفت. فکر می کنم که کار خوبی که انجام شد. هر دوی ما عاقل هستیم، اول فتح‌الله‌زاده و بعد هم یک کمی هم رویانیان.


رویانیان در پاسخ به این سوال که اگر اینقدر با هم دوست هستید چرا تصاویر رحمتی و عمران زاده در روزنامه‌تان منتشر شده بود که مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد : ما نشان ندادیم. آن تصاویر در روزنامه‌ ما چاپ نشد.


وی هم‌چنین خاطر نشان کرد: امیدوارم فردا بازی جوانمردانه ای بین دو تیم برگزار شود و هواداران زیادی بیایند. من می‌خواهم پرسپولیسی‌ها بیشتر بیایند.


به گزارش ایسنا، البته فتح‌الله‌زاده جواب او را داد و گفت: اگر بیایند ناراحت می‌شوند، چون ما می بریم!




تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن