تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819071091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوابیه وزارت بهداشت به یک خبر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



جوابیه وزارت بهداشت به یک خبر
این سازمان کمافی السابق در راستای رسالت و وظایف خود در جهت ایجاد بستر لازم برای تامین و توزیع دارو با شرایط فوق تلاش خواهد نمود.




  به گزارش جام نیوز؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پاسخ به خبری با عنوان «بیماران سرطانی ۲ماه درنوبت رادیوتراپی!» که به نقل از خبرگزاری ایسنا در جهان نیوز منتشر شده بود، پاسخ داد.   متن جوابیه وزارت بهداشت به این شرح است: مديرمسئول محترم سايت جهان نيوز با سلام و احترام پيرو درج مطلب با عنوان:« بيماران در نوبت راديوتراپي » مورخ ۲۱/ ۹ /۹۲، طبق پاسخ سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي؛ اين سازمان در راستای انجام وظیفه خود در تامین تجهیزات پزشکی، نسبت به تهیه دستگاههای رادیو تراپی اقدام نموده ودر حال حاضر این دستگاهها در داخل کشور موجود میباشد و متقاضیان در صورت دریافت مجوز لازم از معاونت درمان وزارت بهداشت دستگاه مذکور را در اسرع وقت دریافت نموده و در صورت وجود مشکل در تامین منابع مالی، سازمان غذا و دارو با یکی از بانکهای عامل مذاکراتی را درخصوص پرداخت تسهیلات مالی بعمل آورده تا این مشکل نیز مرتفع گردد.
لازم به ذكر است درخصوص قیمت دارو، به اطلاع می رساند در حال حاضر قیمت گذاری دارو در کمیسیون قانونی قیمت گذاری و با حضور نمایندگان حوزه های مربوط صورت می گیرد. مبنای کار این کمیسیون ایجاد دسترسی به داروی ایمن، با کیفیت، کارآ و قابل خرید توسط بیماران و نیازمندان و براساس مستندات هزینه ای طبق ضوابط مربوطه می باشد. تغییر نرخ ارز از مرجع به مبادلاتی به گواهی مستندات مربوطه، باعث افزایش غیرقابل اجتناب قیمت داروها همانند سایر کالاها گردیده است که در این راستا با همکاری دولت محترم و سایر مراجع ذیربط حدود ۱۹۰ قلم داروی بیماران خاص و صعب العلاج در قالب تفاهم نامه بین این سازمان و سازمانهای بیمه گر تحت پوشش حمایتی قرارگرفته و میزان پرداختی بیماران جهت تهیه این اقلام دارویی به میزان سال ۹۱ رسید.   جهان نوشت: شايان ذكر است این سازمان کمافی السابق در راستای رسالت و وظایف خود در جهت ایجاد بستر لازم برای تامین و توزیع دارو با شرایط فوق تلاش خواهد نمود.  




۱۳۹۲/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن