تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت‌الله واعظ طبسي:بصيرت و صبر رهبري در فتنه 88 نبود صدمات زيادي به نظام وارد مي‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آيت‌الله واعظ طبسي:بصيرت و صبر رهبري در فتنه 88 نبود صدمات زيادي به نظام وارد مي‌شد
آيت‌الله واعظ طبسي گفت: در فتنه 88 اگر شكيبايي و بصيرت رهبري نبود، صدمات زيادي به نظام وارد مي‌شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، آيت‌الله واعظ طبسي ظهر امروز در جمع كاركنان موسسه قدس و جمعي از فعالان عرصه خبري خراسان رضوي در محل تالار اماكن متبركه آستان قدس رضوي اظهار داشت: پايه و اساس شكل‌گيري جريان‌‎ها ظلم و ستم از زمان پيامبر(ص) تا كنون جرياني جز جريان نفاق و برخورد دوگانه نبوده است.

وي با اشاره به اينكه حضرت علي(ع) نيز جامعه را از نفاق و برخورد دوگانه نهي كرده‌ افزود: چند سال پيش در همين ايام و در هشتم و نهم و دهم دي‌ماه دو جريان سالم و ناسالم را پشت سر گذاشته‌ايم؛ خطرناك‌ترين حركتي كه اگر شكيبايي و بصيرت رهبري نبود، صدمات زيادي به نظام وارد مي‌شد.

آيت‌الله طبسي يادآور شد: اين افراد در آن زمان با نفاق و برخورد دوگانه و با شعار طرفداري از مردم، انقلابي‌گري و آزادي بيان و قلم در مقابل جريان انقلاب موضع گرفتند به نحوي كه در آن زمان دشمنان انقلاب نيز اعتراف كردند كه اين جريان چقدر ناجوانمردانه بوده است.

توليت آستان قدس رضوي در ادامه يادآور شد: اينها ناجوانمردانه در برابر حرمت عاشورا و حركت امام حسين(ع) ايستادند، به مقدسات تشيع اهانت كردند، احساسات ديني مردم را ناديده گرفتند و اقدامات خود را به پاي نظام نوشتند.

به گفته وي، دشمنان نظام افكار عمومي جهان را از طريق رسانه‌هاي خود به نفع اين افراد بسيج كرده بود و اين جريان همچنان در كشور ادامه دارد.

عضو مجمع خبرگان رهبري در ادامه با اشاره به اينكه اين افراد اكنون با نگاهي ترحم‌آميز مي‌خواهند برخورد نظام با آنها با عطوفت و مهرباني باشد، افزود: امروز در همين جريان مذاكرات در دور اول كه بحث كليات بود، سران قدرت‌هاي سلطه و افراد بي‌شخصيت مثل برخي سران كشورهاي اروپايي به گونه‌اي برخورد كردند كه تسليم گزارشات منطقي جمهوري اسلامي قرار گرفتند و توافقنامه را پذيرفتند.

به گفته وي، اما چند روز بيشتر از اين توافقنامه نگذشته بود كه اوباما با چند ادبيات مختلف صحبت كرد؛ انسان‌هاي منافق همواره بر هويت و شخصيت‌ها مي‌كوبند و اهداف خود را از طريق نفاق تأمين مي‌كنند.

آيت‌الله طبسي در ادامه با اشاره به مقوله وقف تصريح كرد: اگر در بسياري از مسائل اقتصادي همه اقتصاددانان با يكديگر هم‌فكر شوند به اين نتيجه مي‌رسند كه وقف يكي از مهم‌ترين منابعي است كه مي تواند اقتصاد جامعه را قوي سازد و از جريان ثروت‌اندوزي جلوگيري كند و نيازمندان جامعه را به خودكفايي برساند.

به گفته وي، متوليان اوقاف موظفند از سانتي‌مترهاي اراضي وقفي حفاظت كنند و جلوي هرگونه تصرفات را بگيرند و اجازه ندهند تحت فشارهاي سياسي و اقتصادي موقوفات خسارت ببينند؛ بايد سعي كنند در حفاظت از آنها مديريت كامل داشته باشند زيرا آنها اموال كساني است كه به متوليان امين سپرده شده است.

توليت آستان قدس رضوي در ادامه با اشاره به موضوع تخليه دانشكده پيراپزشكي يادآور شد: مرغوب‌ترين زمين خود را با يك قرارداد شرعي و قانوني در اختيار دانشگاه علوم پزشكي قرار داديم و هيچ اجاره‌اي نيز از آنها در اين زمينه دريافت نشد و حتي چندبار هم اجاره‌نامه تمديد شد.

به گفته وي، طي چند مرحله ما درخواست تخليه كرديم و چون تخليه نشد با حكم دستگاه قضايي وارد شديم و حكم تخليه آنها گرفته شده است؛ اين را بدانيد تا من زنده باشم تحت فشار هيچ گروهي نمي‌روم و برخورد رئيس اين دانشگاه برخوردي منافقانه بود تا به اهداف مادي خودش برسد.

وي در ادامه با اشاره به اينكه امروز بايد رسانه‌ها جريان نفاق‌آميز دشمن را برملا كنند، يادآور شد: امروز جريان سلفي‌گري برخورد تهديدآميزي با تشيع و اسلام دارد و آمريكا و اروپا آنها را حمايت مي‌كنند؛ در سوريه آنچه اتفاق افتاده تقويت اكثر اروپايي و برخي سران عرب از سلفيان بوده كه عليه حكومت سوريه اقداماتي را انجام داده‌اند.

آيت‌الله طبسي تأكيد كرد:‌ در كشور ما نيز تا زماني كه رهبر معظم انقلاب حضور دارند هيچ اتفاقي نمي‌افتد.

انتهاي پيام/2202

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن