تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري 10 دوره آموزشي ويژه كتابدارن در كرمان/ 122 كتابخانه در استان فعاليت مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برگزاري 10 دوره آموزشي ويژه كتابدارن در كرمان/ 122 كتابخانه در استان فعاليت مي‌كند
كرمان - خبرگزاري مهر: مدير كل كتابخانه‌هاي عمومي استان كرمان از برگزاري 10 دوره آموزشي ويژه كتابداران طي سال جاري در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد حسين زاده صبح چهارشنبه در جمع كتابدارن با اشاره به جايگاه مطلوب استان كرمان در كشور در زمينه كتاب و كتابخانه گفت: كرمان رتبه سوم تعداد مراجعان، رتبه چهارم امانت كتاب، رتبه پنجم تعداد عضو، رتبه هفتم تعداد كتابخانه‌ها و رتبه هشتم تعداد كتاب را به خود ختصاص داده است.

وي با اشاره به اينكه مطالعه سطح آگهي جامعه را بالا مي‌برد، تصريح كرد: كتابدارن مي‌توانند نقش موثر در ترويج فرهنگ كتابخواني در جامعه داشته باشند و بنابراين افزايش آگاهي و به روز شدن اطلاعات آنها بسيار حائز اهميت است.

اين مسئول ادامه داد: چنانچه مهارت ها و اطلاعات كتابداران تقويت شود شاهد بهبود شرايط كاري براي كاركنان و همچنين افزايش كارآيي و توانمندي آنها خواهيم بود.

مدير كل كتابخانه هاي عمومي استان كرمان ادامه داد: طي سال جاري 10 دوره آموزشي حضوري ويژه كتابدارن در استان كرمان برگزار شده است.

اين مسئول همچنين از برگزاري 100 درصدي دوره هاي جامع نظام آموزشي حضوري براي كتابداران در كرمان خبر داد و افزود: روخواني و تجويد قرآن كريم، كارگاه تكنيك هاي قصه گويي، مخاطبين كتاب نخوان، جذب فراگير مخاطب، استان شناسي و اخلاق حرفه اي از جمله اين دوره هاست.

اين مسئول يادآور شد: كتابدارن بايد در پي آشنايي با آخرين اطلاعات و فنون در رابطه با حرفه خود باشند.

حسين زاده با اشاره به وجود 122 باب كتابخانه در كرمان تصريح كرد: طي هفته كتاب بيش از 32 هزار نفر به صورت رايگان به عضويت كتابخانه هاي عمومي استان كرمان درآمدند.

كد خبر: 2202161

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۱:۴۳

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن