تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه كرمان:بايد بستر گراميداشت 9 دي را فراهم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه كرمان:بايد بستر گراميداشت 9 دي را فراهم كرد
امام جمعه كرمان گفت: در دين اسلام همواره به مشورت و تبادل‌نظر به ويژه در مسائل فرهنگي، سياسي و اجتماعي تاكيد شده است و با برنامه‌ريزي‌ و هم‌فكري‌هاي لازم مي‌توان بستر گراميداشت مناسبت‌هايي مانند 9 دي را فراهم كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، آيت‌الله سيدبحيي جعفري پيش از ظهر امروز در نشست با اعضاي ستاد بزرگداشت 9 دي در استان كرمان با تقدير از برگزاركنندگان مراسم‌هاي گراميداشت در مناسبت‌هاي مختلف اظهار داشت: با هيچ زباني نمي‌توان از افرادي كه هميشه به موقع در صحنه‌هاي اسلام و نظام اداي تكليف مي‌كنند، قدرداني كرد.

وي تصريح كرد: در دين اسلام همواره به مشورت و تبادل‌نظر به ويژه در مسائل فرهنگي، سياسي و اجتماعي تاكيد شده است و با برنامه‌ريزي‌ و هم‌فكري‌هاي لازم مي‌توان بستر گراميداشت مناسبت‌هايي مانند 9 دي را فراهم كرد.

امام جمعه كرمان با تاكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران در تمام دنيا طرفدار دارد، گفت: با نعمت ولايت فقيه و تبعيت از ايشان در مقابل نقشه‌هاي غيرعاقلانه استكبار و دسيسه‌هاي دشمنان ايستادگي مي‌كنيم، زيرا اين نعمت مهمترين، كارسازترين و قوي‌ترين ركن انسجام و وحدت در جامعه است. دشمن هميشه دشمني و تهديد مي‌كند و با نعمت ولايت پيروزي قطعي از ما مي‌شود كه با رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي توطئه‌ها را خنثي مي‌كنيم.

نماينده ولي‌فقيه در استان كرمان با اشاره به اينكه از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون دشمنان اسلام با نقشه‌هاي شوم در تمام زمينه‌ها قصد براندازي اين نظام را داشتند، گفت: جريان باطل و كفر هميشه در مقابل حق ايستادگي مي‌كند، اما به موفقيت دست نمي‌يابد.

وي ادامه داد: امروزه اكثر كشورهاي اسلامي به جاي اتحاد بر ارزش‌‌هاي ديني و حمايت از كشورهاي مسلمان مزدور آمريكا شدند و آمريكا اهداف خود را در اين كشورها پيگيري و برآورده مي‌كند.

جعفري تهديدهاي رئيس‌جمهور آمريكا عليه ايران را بي‌نتيجه خواند و عنوان كرد: اوباما تاكيد مي‌‌كند كه تمام گزينه‌ها روي ميز است و با اين حال مذاكرات را ترجيح مي‌دهد، اما نتيجه حضور و دخالت‌هاي آمريكا در افغانستان و عراق به جز كشته شدن نيروهاي آنها و تنفر ملت‌هاي دنيا چه منفعت و نتيجه مثبتي را در پي داشت.

وي افزود: آمريكا به‌خوبي دريافته است كه قدرت ايران مانند افغانستان و عراق نيست، دشمنان پروژه ايران هراسي را در دستور كار خود قرار دادند و با تبليغات گسترده عليه اسلام انسان‌هاي كم‌عقل را در تاثير حرف‌هاي نادرست خود قرار مي‌دهند.

امام جمعه كرمان ابراز داشت: اما با تمام اين دسيسه‌ها و كارشكني‌ها باز هم جمهوري اسلامي ايران در دنيا سرافراز است و طرفداران خود را دارد. سرمايه‌ جمهوري اسلامي ايران معنويت است كه با حركت در مسير امام حسين (ع) و بهره‌گيري از پيام قيام ايشان در مقابل تمام توطئه‌هاي جوامع ضد اسلامي و استكبار ايستادگي و نقشه‌هاي آنها را خنثي مي‌كند.

جعفري بيان داشت: بايد با استفاده از ظرفيت روحانيت در جامعه و بهره‌مندي از جامعه شيعي به انجام تكاليف ديني و شرعي خود در مناسبت‌هاي مختلف بپردازيم و هميشه در صحنه‌هاي ديني حاضر باشيم.

انتهاي پيام/80028/خ30

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن