تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خريد هواپيما از پول صندوق توسعه راي نياورد


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: خريد هواپيما از پول صندوق توسعه راي نياورد
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس از تصويب پيشنهاد دولت براي فروش ۱۵هزار ميليارد تومان اوراق مشاركت در جلسه عصر امروز كميسيون متبوعش خبر داد.
تسنيم: سيد عبدالكريم هاشمي عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به جلسه نوبت عصر اين كميسيون به منظور بررسي لايحه بودجه سال آينده، گفت: اغلب مباحث جلسه عصر امروز كميسيون به منابع و مصارف صندوق توسعه ملي اختصاص داشت و جداول ارائه شده مورد بررسي قرار گرفت.

وي افزود: در جلسه عصر كميسيون، پيشنهاد دولت مبني بر فروش 15 هزار ميليارد تومان اوراق مشاركت نيروگاهي و طرح‌هاي آبي و برقي كشور، به تصويب اعضا رسيد و همچنين اعضاي كميسيون بودجه مصوب كردند تا دولت 3 هزار ميليارد تومان اوراق مشاركت ديگر بفروشد تا بتواند سود و اصل اوراق مشاركت فروخته شده در سال گذشته را پرداخت كند.

اين عضو كميسيون برنامه و بودجه خاطرنشان كرد: يكي از اعضاي كميسيون در جلسه عصر امروز، پيشنهاد داد تا از محل صندوق توسعه ملي، مبلغي براي خريد هواپيماي جديد اختصاص يابد كه اين پيشنهاد با استقبال روبرو نشد و راي نياورد؛ اعضاي كميسيون نسبت به مصارف صندوق توسعه ملي حساسيت دارند تا اين صندوق نيز به سرنوشت صندوق توسعه ارزي دچار نشود.

هاشمي ادامه داد: مجلس در بودجه سال 91 و 92 به دولت اجازه داده بود تا 10 درصد از منابع صندوق توسعه ملي را به صورت ريالي در اختيار بخش كشاورزي قرار دهد و 10 درصد نيز به بخش صنعت و معدن اختصاص دهد، اين موضوع در لايحه بودجه سال 93 نيز از سوي دولت پيشنهاد شده بود كه در نهايت مورد موافقت اعضاي كميسيون برنامه و بودجه قرار گرفت.

وي تصريح كرد: موضوع بعدي در رابطه با شركت‌هاي ايميدرو و ايدرو بود كه مقرر شد دولت پيشنهادهاي ديگري به كميسيون ارائه كند.

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس اضافه كرد: ادامه مباحث بررسي لايحه بودجه به جلسه روز يكشنبه كميسيون منتقل شد و بناست تبصره 6 مورد بررسي قرار گيرد.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن