تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه هاي فارس خبرهاي فرهنگي را توليد كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رسانه هاي فارس خبرهاي فرهنگي را توليد كنند
شيراز – خبرگزاري مهر: رئيس انجمن دوستداران ميراث فرهنگي استان فارس گفت: رسانه هاي اين استان خبرهاي فرهنگي را توليد كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود منيعاتي جمعه شب در نشست فرهنگي شب يلدا كه توسط خبرگزاري مهر و انجمن دوستداران ميراث فرهنگي استان فارس برگزار شد، با اشاره به وضعيت مناسب رسانه هاي استان فارس در مباحث فرهنگي و تاريخي افزود: خوشبختانه طي دو سال گذشته رسانه هاي استان فارس علاوه بر وظيفه اطلاع رساني توجه ويژه اي به خبرهاي فرهنگي پيدا كرده اند.

وي تصريح كرد: اما در اين ميان برخي از رسانه ها هستند كه اقدام به خبرسازي فرهنگي مي كنند كه اين كار بسيار مناسب بايد در تمامي رسانه هاي استان فارس نهادينه شود.

رئيس انجمن دوستداران ميراث فرهنگي استان فارس با بيان اينكه حفظ سنت ها و آئين هاي اصيل وظيفه رسانه ها است، گفت: رسانه ها در موضع خودشان يك ابزار قدرتمند هستند كه بايد در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ فعاليت داشته باشند.

منيعاتي يادآور شد: احيا داشته هاي تاريخي و سنتي ايرانيان لازم و ضروري است زيرا زمانيكه جوانان از داشته هاي خود با خبر باشند به سمت ديگر موارد وارداتي فرهنگي نخواهند رفت.

احترام به بزرگترها هدف اصلي شب يلدا است

در ادامه اين نشست دبير انجمن دوستداران حافظ نيز با اشاره به هدف به وجود آمدن شب يلدا، گفت: مهمترين هدف از به وجود آمدن شب يلدا نشستن انسانها در كنار يكديگر و احترام گذاشتن به بزرگترها است.

مهران محمدي تصريح كرد: نور داراي جايگاه ويژه اي در تمام اديان است و در اين ميان ايرانيان نيز در شب يلدا به اميد ديدن نور تا صبح در كنار هم مي نشستند.

وي تاكيد كرد: بايد به ريشه هاي سنت ها و آئين ها توجه ويژه داشت زيرا تمامي اينگونه فرهنگ ها با دلايلي بزرگ همراه بوده است.

كد خبر: 2200070

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۴:۴۶

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن