تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا دایی از حمایت رویانیان رو برگردانده است؟


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: چرا دایی از حمایت رویانیان رو برگردانده است؟

یک احتمال این است که شهریار از قطعی بودن جدایی رویانیان آگاه شده و قصد ندارد از همین ابتدا علیه مدیریت جدید جبهه بگیرد.

چرا دایی از حمایت رویانیان رو برگردانده است؟


به گزارش افکارنیوز، این روزها در حالی از تغییرات مدیریتی در پرسپولیس حرف زده می‌شود که خیلی‌ها گمان می‌کنند نقطه نظرات دایی در این مورد می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

با این وجود اما، سرمربی سرخپوشان در کمال تعجب در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سایپا حاضر نشد در این مورد موضع بگیرد و ادعا کرد مسایل مدیریتی ربطی به او ندارد!

این در حالی است که تیر ماه امسال و بعد از نزدیک شدن کامبوزیا به صندلی مدیریت پرسولیس، دایی به شکل عجیبی واکنش نشان داده بود: «برای این حرف‌ها متاسفم. اگر ما قرار است کسی را بیاوریم باید کسی باشد که خیلی بزرگتر از رویانیان باشد. من این چیزهایی را که در این مدت از طریق سایت ها می‌خواندم باعث تاسف بود. این همه هزینه شده و الان تازه مدیر ورزشی شده را می‌خواهیم برداریم. الان باز مسائل سیاسی پشت این صحنه است.»

و البته مهم‌ترین حرف‌های دایی در همان مقطع: «اگر رویانیان برود به این فکر می کنم که تصمیم دیگری بگیرم . من با کس دیگری حرف زدم و اگر بخواهم با مدیر دیگری بنشینم و کار کنم و آشنا بشوم ، زمان می برد.»

حالا اما چه شده که دایی سکوت پیشه کرده؟ یک احتمال این است که شهریار از قطعی بودن جدایی رویانیان آگاه شده و قصد ندارد از همین ابتدا علیه مدیریت جدید جبهه بگیرد. نظر شما چیست؟



پنج شنبه, 28 آذر 1392 ساعت 10:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن